Polska zwróciła się do Ukrainy z propozycją zakończenia blokady granicznej. Zdjęcie EPA-Eltos.
Wśród propozycji Lenkijos infrastrukturys ministrijos prápialamių – aby puste polskie ciężarówki z Ukrainy nie jeździły do Lenkiji e-mailem. Istnieje wiele podróży pomiędzy Komisją Europejską a Komisją Śledczą ds. Ukrainy, które odbywają się transportem zliberalizowanym.
Powstaje pismo, a jednym z powodów blokowania muru przez polskich operatorów jest wprowadzenie prądu przez Ukraińców. system. W rezultacie puste ciężarówki wracające z Ukrainy muszą dłużej czekać na granicy UE.
Realizacja dodatkowych zamówień staje się wówczas niemożliwa, a konkurencyjność firm spada. Ponadto, zdaniem protestujących, nowy system pozwala ukraińskim przewoźnikom na stosowanie wobec Polski odmiennych warunków – podało polskie ministerstwo.
W tym kontekście Minister A. Adamczykas wzywa Ukrainę imtis skubių průmų do wyjścia naprzeciw oczekiwaniom polskich przewoźników.
Między innymi Kaip Rashoma Laishke ma obowiązek odstąpić od obowiązkowej rejestracji e-mailowej z Ukrainy do UE. w systemie są co najmniej dwa punkty kontrolne: Ustiuluho-Zosino i Nišankovičių-Malhovicų pasienio.
Polscy ministrowie zwrócili się także do Europejskiego Komisarza ds. Transportu Adinos-Ioanos Vălean o powołanie wspólnej komisji do analizy sytuacji w 2022 r. 1 lipca Konsekwencje unijnego rynku transportu drogowego w związku z umową transportową liberalizavimo su Ukraina.
Minister A. Adamczyk zaprosił komisarza A. Văleana z Europos Komisijos do przesłania Ursulą von der Leyen paremti, ponieważ Ukraińcy otrzymali e-mail. Wymagania dotyczące systemu jazdy UE. Ponadto Polska przygotowała 4 grudnia propozycję dalszej liberalizacji transportu na Ukrainę. Najważniejsze punkty to najważniejsze punkty.
Pranesham, 6 listopada. polski przewoźnik rozpoczął bezterminowy protest. Domagają się m.in. wznowienia przez ukraiński rząd wydawania praw jazdy dla ukraińskich kierowców, zawieszonych do 2024 roku. 30 czerwca giotosiancios su ES sudarytos tutrei stipes. Protestujący domaga się rozwiązania umowy najpóźniej w terminie 1 dnia. system zezwoleń miałby ponownie zastosowanie.
W wyniku strajku ruch został całkowicie sparaliżowany w trzech punktach: Dorohusko-Jahodyno, Korchiovos-Krakivetso i Hrebenne-Ravos-Ruskos w Polsce oraz na przejściu granicznym na Ukrainie. Na granicy zatrzymywały się kilkukilometrowe kolejki ukraińskich ciężarówek, czekające czasami po dziesięć dni.
Poziom Valstybinio derybos nie przyniósł jeszcze rezultatów.
23 listopada modli się protestovaničių transportiņų su savo reikaimaims irųių jest przeznaczony dla polskiego rolnika, užblokavė krovininių transporto průmų eismą Medykos-Šehynų kontrolės punkte netoli Pržemyslio.
W poniedziałek prezydent Andrzej Duda mianował Mateusza Morawieckiego premierem i powołał go do nowego rządu. Na stanowisku Ministra Infrastruktury zastąpił A. Adamczyko Alvinas Gayadhuras.
„Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca.”