zdjęcie mons
Wybrany przez Polskę w styczniu Barbora, największy sklep e-food i convenience w krajach bałtyckich, rozpocznie działalność w trzech polskich miastach: Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Wkrótce miasto Łódź zostanie pozbawione wraz z trzema mieszkańcami. Faza rozwoju w Polsce pozwoli Barborze osiągnąć dodatkowe 1,5 mln. Polscy ludzie.
Przez iolBarboramaist i artykuły codziennego użytku ve Varuva i okolice. Jednak nowe inwestycje w kraju są planowane od początku działalności w Polsce.
Przybywając do Warszawy celem jest stworzenie standardu e-commerce w Polsce i zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Mamy już aktywną klientelę w Varuva. Polska jest strategicznie ważnym kierunkiem rozwoju dla całej Grupy Maxima, dlatego nie zmieniamy naszych ambicji i rynku docelowego – mówi Andrius Mikalauskas, Prezes Zarządu Barbora Polska.
W Polsce głównym partnerem Barbory jest sieć sklepów Stokrotka zarządzana przez grupę Maxima. Jednak na tym rynku m.in. Sklep współpracuje również z innymi lokalnymi dostawcami owoców i piekarni.
Barbara podwoiła swoje obroty do 22,57 mln w zeszłym roku. Eur, ale linia zysku jest nadal ujemna. Co prawda z dokumentów przedłożonych do sekretarza wynika, że strata wyniosła 77%: 1,955 mln. 2019 EUR do 453 615 EUR w 2020 r. Ponadto oczekuje się, że paymima przyniesie zyski w przyszłości.
[infogram id=”f27a9953-e0a4-4af6-9aa4-e5c98968bc37″ prefix=”LZy” format=”interactive” title=”Barbora: dosj”]Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują. źródła.
Temat handlu
„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.