Kampania Call to Russia obiegła cały świat: Rosjanie otrzymali prawie 100 000 telefonów.

Blisko 600 kanałów medialnych w USA, Wielkiej Brytanii, krajach skandynawskich, Niemczech, Francji, Polsce, Brazylii, Chile, Hongkongu i innych ogłosiło inicjatywę światu urodzonemu w Wilnie. Popularny europejski portal informacyjny „Wiadomości o euro” napisał: „Jeśli płacisz po rosyjsku, może to być Twoja najważniejsza rozmowa. Inicjatywę szczegółowo przedstawił także brytyjski kanał informacyjny. „Opiekun”. Pisał o #CallRussia w jednej z największych włoskich gazet „Ślad”Niemcy RTLfrancuskie radio RFI. Inicjatywa spotkała się z dużym zainteresowaniem w prasie szwedzkiej i duńskiej, każda z ponad 30 publikacjami. Przygotowywane są reportaże dla telewizji CNN i BBC.

Jeden z inicjatorów kampanii, specjalista od reklamy Paulius Senūta, udzielił w tym tygodniu ponad 50 wywiadów, w tym jeden w Fox TV News w USA, gdzie rozmawiał z nim prezenter Trace Gallagher.

Sam Paul Senūta dzwonił do Rosji co najmniej 100 razy. „Pierwsze telefony były bardzo trudne, zwłaszcza gdy słyszałem agresję na drugim końcu linii i nie próbowałem słuchać i słuchać tego, co mówię. Ale nie wszystkie telefony są takie – wielu respondentów stwierdziło, że wiedzą, rozumieją, co się dzieje, przetrwają dzięki temu, ale nie są w stanie podjąć zdecydowanych działań. Po każdym apelu jeszcze bardziej wierzę, że obywatele Rosji potrzebują takich rozmów i to tylko kwestia czasu, zanim większość Rosji odpowie i zorientuje się, dokąd Putin ich prowadzi, ” mówi Senuta.

Statystyki połączeń pokazują, że większość rozmówców to rosyjskojęzyczni z Litwy i Polski, a aktywność połączeń wzrasta najbardziej w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Mołdawii, Łotwie i we Włoszech.

Ponad 20 000 rozmówców na stronie #CallRussia podzieliło się swoimi opiniami na temat postępu rozmowy. Prawie 25 proc. udana nazwa dzwoniącego.

„Inicjatywa #CallRussia po raz kolejny pokazała, że ​​pomimo wyzwań, siła mieszkańców naszego kraju tkwi w ich zdolności do mobilizacji i mobilizacji do osiągnięcia szczytnego celu. Chciałbym podziękować organizacjom zawodowym, które nas wspierały i sponsorzy indywidualni, którzy przeznaczyli ponad 100 000 euro na portal społecznościowy kampanii „Wielkie podziękowania dla wszystkich litewskich mediów za aktywne udostępnianie naszego przesłania”, mówi P. Senūta.

Inicjatywa narodziła się w Wilnie, skupiając specjalistów od komunikacji i technologii, a w ciągu kilku dni stała się globalna. ZadzwońRosja.org autorzy projektu wykorzystali bazę danych milionów rosyjskich numerów telefonów i stworzyli platformę internetową, która automatycznie generuje numery telefonów. Strona inicjatywy zawiera również wskazówki dla wszystkich wolontariuszy dotyczące ewentualnych niekonfrontacyjnych rozmów z obywatelami Rosji.

Firmę zainicjowały „Strong Together”, „Grupa 15min”, „Not Perfect”, „Inspired UM”, „Go Vilnius”. Inicjatywa przyciągnęła w ciągu tygodnia kilkanaście innych firm z całego świata, które dołączyły oferując zasoby ludzkie, szybsze rozwiązania do realizacji kampanii.

Po więcej informacji odwiedź ZadzwońRosja.org i śledź #CallRussia w mediach społecznościowych „Świergot”, „Facebook” oraz „Instagram”.

Howell Nelson

„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.