Szybka płatność w Teleroute: turbo dla ruchu płatniczego – (cyfrowe) giełdy transportowe | Aktualności | TRANSPORT

Dzięki Fastpayment długie terminy płatności powinny należeć do przeszłości. Algepa zintegrowała teraz to rozwiązanie dla Polski z giełdą transportową Teleroute. Cała procedura ubiegania się o finansowanie krótkoterminowe na określone faktury odbywa się wyłącznie online i bez skomplikowanych formalności – zapewnia operator giełdy transportowej. Płatność jest dokonywana w ciągu kilku godzin.

Długie terminy płatności to jeden z najczęstszych problemów w branży transportowej. W szczególności w Polsce, zgodnie z komunikatem prasowym firmy Algepa, spedytorzy otrzymują pieniądze od wystawienia faktury średnio po 45 do 60 dniach. Jednak przy gwałtownie rosnących kosztach paliwa i transportu coraz mniej spedytorów mogło sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie na zapłatę za swoje usługi transportowe. Klienci Teleroute mają teraz dostęp do szybkiego rozwiązania płatniczego, które jest już z powodzeniem stosowane w Hiszpanii i krajach Beneluksu.

Ankiety przeprowadzone wśród klientów pokazują, że wiele MŚP nie zna niezależnych od banków rozwiązań finansowych, takich jak faktoring, lub uważa, że ​​ich firma nie może korzystać z takiej usługi, wyjaśnia Fabrice Douteaud, dyrektor generalny Teleroute:

„Oferując usługę FastPayment za pośrednictwem Teleroute, usuwamy tę barierę i bezpośrednio pomagamy firmom. Usiedliśmy z naszymi klientami, wysłuchaliśmy ich obaw i zbudowaliśmy łatwo dostępne rozwiązanie.

Oprócz Fastpayment, Alpega Freight Exchanges oferuje szereg innych usług finansowych, w tym usługę ubezpieczenia gwarancji płatności oraz usługę pośrednictwa w zadłużeniu, która jest polubowną usługą pośrednictwa w zadłużeniu dla przewoźników. Obie te usługi mają na celu zminimalizowanie ryzyka niewypłacalności dłużnika. Można je również zamówić całkowicie online za pośrednictwem giełd transportowych.

Teleroute oferuje przewoźnikom ponad 350 000 możliwości każdego dnia zapełnienia ich ciężarówek, zwiększenia obrotów i ograniczenia pustych przebiegów. Alpega postrzega to jako powiązanie z celem mobilności przyjaznej dla środowiska: obecnie 40% ciężarówek na europejskich drogach jest pustych, co prowadzi do 20% korków na autostradach i generuje 120 milionów ton CO rocznie.2. Aby zrekompensować taką ilość emisji, należałoby sadzić 4,3 miliarda drzew rocznie.

Bianca Robbins

„Miłośnik internetu. Dumny ewangelista popkultury. Znawca Twittera. Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Zły komunikator”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *