Producent samochodów Opel/Vauxhall ogłosił zmianę w kierownictwie marketingu. Od 1 stycznia 2023 roku Rebecca Reinermann zostanie nowym wiceprezesem ds. marketingu marki, jak ogłosiła firma w czwartek w Rüsselsheim. Reinermann zastępuje Patricka Fourniola, który będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową marki w firmie macierzystej Opla Stellantis w Europie.
Reinermann jest obecnie kierownikiem regionalnym Fiata i Abartha w Niemczech, Austrii i Polsce. Menedżer może powoływać się na doświadczenie zdobyte podczas ponad 15-letniej kariery w branży motoryzacyjnej. Przed objęciem obecnej roli (od maja 2021 r.) zajmowała stanowiska w FCA, Hyundai i Toyota – zarówno w odpowiednich europejskich centralach, jak i w krajowych organizacjach sprzedaży.
Czytaj więcej:
„Z niecierpliwością czekam na współpracę z Rebeccą, ekspertem ds. marketingu i brandingu, mającym udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii dotyczących marek i produktów motoryzacyjnych” — powiedział dyrektor generalny firmy Opel, Florian Huettl, w komunikacie prasowym. Wspólnie chcą podążać ścieżką „dostarczania niedrogiej, zelektryfikowanej mobilności przy jednoczesnym zwiększaniu rentowności i dalszym profilowaniu oraz przywoływaniu marek Opel i Vauxhall”.
Poprzednik Fourniol dołączył do firmy Opel w kwietniu 2020 r. jako nowy menedżer ds. marketingu brytyjskiej siostrzanej marki Vauxhall. Huettl powiedział: „Chcielibyśmy podziękować Patrickowi Fourniolowi za jego zaangażowanie, szczególnie w zaprojektowanie i wdrożenie naszego nowego pozycjonowania z wartościami marki Detox, Modern German i Greenovation i życzymy mu wszystkiego najlepszego w nowym zadaniu”. Przed Stellantis dyrektor zarządzający zajmował wysokie stanowiska w Toyocie, Renault i VW.
„Dożywotni gracz. Fanatyk bekonu. Namiętny introwertyk. Totalny praktyk Internetu. Organizator”.