Japońska firma odzieżowa Uniqlo przekazuje 20 000 swoich produktów Heattech i innych produktów zimowych potrzebującym na dziesięciu europejskich rynkach, na których działa, a mianowicie w Belgii, Danii, Niemczech, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Szwecji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii .
Oprócz darowizny na odzież, firma zapewnia również wsparcie finansowe w wysokości 50 000 euro, które ma być przeznaczone głównie na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Odbywa się to we współpracy z ośmioma różnymi organizacjami pozarządowymi, które wspierają potrzebujących. W przeszłości Uniqlo współpracował z Berliner Tafel w Niemczech, Solidarité Grands Froids w Belgii i Voedselbanken NL w Holandii.
W Wielkiej Brytanii Uniqlo współpracuje z Trussell Trust, organizacją charytatywną, która wspiera krajową sieć banków żywności i dostarcza żywność osobom żyjącym w ubóstwie. Uniqlo przekaże 10 000 euro na rzecz Trussell Trust wraz z 4000 artykułów Heattech.
To nie pierwszy raz, kiedy Uniqlo przekazuje pieniądze i przedmioty Heattech – w zeszłym roku detalista przekazał ponad 50 000 przedmiotów ze swojej kolekcji organizacjom charytatywnym w całej Europie.
Inicjatywa zbierania funduszy jest częścią misji firmy polegającej na dotarciu do lokalnych społeczności i poprawie życia ludzi dzięki filozofii LifeWear. Pracownicy Uniqlo w całej Europie są również zachęcani do wspierania lokalnych społeczności w okresie zimowym poprzez wolontariat, który firma sponsoruje dwa razy w roku.
„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.