„FIFA 23” najlepszą grą w Europie w 2022 roku – Gospodarka i Volkswagen – Aktualności

Baden-Baden (ots) – Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów, Argentyna została mistrzem świata – a „FIFA 23” osiągnęła najlepsze wyniki w grach wideo w 2022 roku. Potwierdza to specjalna ocena firmy GfK Entertainment. Symulacja piłki nożnej nie tylko podbiła szczyty corocznych ogólnoeuropejskich list przebojów, ale także była najlepiej sprzedającym się tytułem w 19 badanych krajach. Najnowsza odsłona serii pokonuje zatem RPG akcji „Pokémon Legends Arceus” i zabawną grę wyścigową „Mario Kart 8 Deluxe”, które uplasowały się w pierwszej trójce odpowiednio w dziewięciu i ośmiu regionach.

Gra sportowa „Nintendo Switch Sports” również pokazała znakomitą formę w 2022 roku, stając na podium w pięciu różnych krajach (Niemcy, Włochy, Holandia, Austria, Hiszpania). „Horizon Forbidden West” (Szwecja, Słowacja, Czechy), „Gran Turismo 7” (Portugalia, Słowacja, Czechy), „FIFA 22” (Polska, Słowenia, Węgry), „God of War Ragnarök” (Dania, Węgry) ) i „Farming Simulator 22” (Polska, Słowenia).

„FIFA 23” zdobywa hat-tricka w Niemczech

W corocznych niemieckich rankingach gier, które były ustalane osobno iw podziale na platformy, „FIFA 23” notuje trzykrotnie na PS5, PS4 i Xbox One. Srebrny medal przypadł „Horizon Forbidden West” (PS5, PS4) oraz „FIFA 22” (Xbox One). „Elden Ring” i „Call of Duty: Modern Warfare II” wyczyściły listę hitów Xbox Series, podczas gdy „Farming Simulator 22” i „The Sims 4” dominują w rankingu PC. Najpopularniejsze produkcje na Nintendo Switch to „Mario Kart 8 Deluxe” oraz „Nintendo Switch Sports”; na 3DS wygrywa „Pokémon Ultramond”, a następnie „Fire Emblem Warriors”.

Podstawą rocznych wykresów gier europejskich 2022 są fizyczne dane sprzedażowe następujących krajów: Belgia, Dania, Niemcy, Finlandia, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Słowenia, Słowacja, Hiszpania, Czechy i Węgry.

Kontakty prasowe:

Hans Schmucker, hans.schmucker@gfk.com Nadine Arend, nadine.arend@gfk.com

Oryginalna treść autorstwa: GfK Entertainment GmbH, przekazana przez news aktuell

Newsroom portalu prasowego: nowe aktualizacje GmbH

Patricia Marsh

„Dożywotni gracz. Fanatyk bekonu. Namiętny introwertyk. Totalny praktyk Internetu. Organizator”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *