Na jednej z największych polskich wystaw „Poznań Motor Show” krytycy podsumowali: samochodów elektrycznych było dużo, ale odwiedzający oglądali głównie modele z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
W tym roku wystawa „Poznan Motor Show” była rozpieszczana: obok samochodów motocyklowe nowinki – ponadczasowa klasyka, dekoracje dla sportowych arcydzieł.
Samochody obejmowały Mazdę, Mercedesa, Volkswagena, Astona Martina, McLarena, Nissana, Renault, Forda, Dacię, SsangYonga, Suzuki, Hondę, „Hyundai”, „Kia”, „Maxusa”, „Skywell” na wystawy, zadaszone motocykle – „ Honda”, „Kawasaki”, „Agusta”, „Triumph”, „Junak”, „Zero”, „Super Soco”, „Bimota”.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się wystawa samochodów luksusowych, sportowych i zabytkowych, w tym Ford T z 1915 r., Fiat 514 z 1929 r., Peugeot 201 z 1930 r., Tatra T87 z 1939 r.
Przez cztery dni „Poznański Salon Samochodowy” odwiedziło ponad 96 tys. goście.
Premjerinę akciją Lenkijos vaļiġių communtelei surengė japonai – demonstrowane są „Mazda MX-30 R-EV”, „Mazda 6 20th Anniversary”, „Mazda CX-5 M Hybrid” (2023) i „Mazda CX-60 Diesel”.
Chiński „Maxus”, koreański „SsangYong” i polska „Nysa” zaprezentowały swój prototyp samochodu elektrycznego.
Jak informują organizatorzy „Poznań Motor Show”, od 30 marca do 2 kwietnia. Wystawę odwiedziło 96 000 osób. ciekawski. Rekordy dotyczą 2018 roku – 151 tys. goście.
Balangio 22-23 dni. Wystawa „Autonostalgia” jest zaplanowana w Warszawie, 13-14 gegužės. tam też – „Festiwal Caravaningowy”, od 6 do 8 października. ponownie w Poznaniu – „Retro Motor Show”.
„Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca.”