Granica między Polską a Ukrainą. Zdjęcie z sieci społecznościowej.
Następnie, gdy polscy inspektorzy podatkowi zaczęli sprawdzać na granicy dokumenty ukraińskich kierowców, liczba ukraińskich ciężarówek przewożących pomoc humanitarną znacznie spadła. Informację tę opublikowała gazeta „Do Rzeczy” – poinformował Jacek Sokol, przedstawiciel komisji ginekomastii polskich przewoźników.
„Od początku dnia dokumenty sprawdza urzędnik administracji podatkowej Valstybinės, od początku dnia dzieją się „dziwne rzeczy” – podaje gazeta.
Zdaniem J. Sokoło właśnie od czwartego kwartału spada liczba transportów z pomocą humanitarną. Podkreślił, że stało się to, gdy ukraiński kierowca poinformował swoich pracodawców o rygorystycznej kontroli dokumentów.
” Nustačius perezideimai może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za kierowcę, ponieważ fałszowanie dokumentów jest uznawane za przestępstwo. Początkowo miejsce parkingowe dla samochodów osobowych stało się znacznie mniejsze. Można powiedzieć, że gdy sami kierowcy są ukrainiečių įmonės ēpūdinėja valstbę ir veni kitus” – podsumowuje J. Sokolas.
Irina Vereščuk, wicepremier Ukrainy, powiedziała, że kiedy Polska zablokowała przejścia graniczne, Ukraina została skrzywdzona.
Według nich Kijów w wyniku blokowania polskich kierowców poniósł wielomiliardowe straty.
Nesutikate – dyskusjatuokime!
Prosimy nie komentować, ale Twoje komentarze zostaną automatycznie usunięte bez przeprosin.
Respublika.lt zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy niekulturalnych, zniesławiających, niezwiązanych z tematem, podpisanych cudzym nazwiskiem, naruszających prawo, spamu reklamowego i nawołujących do przemocy. Jeśli pomieszasz kwestie rasowe, narodowościowe, religijne z innymi rodzajami wrogów, wróblami, Twoje słowa wylądują w tonie śmieci – specjalny tarnybom Lietuvos udostępni Ci Twoje dane na żądanie.
„Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca.”