Nieruchomości logistyczne: Arvato otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Polsce – logistyka kontraktowa (także e-fulfillment), usługi logistyczne i transportowe, aktualności korporacyjne, gospodarcze i przemysłowe (inne) | Wiadomości | LOGISTYKA DZIŚ

Dostawca logistyki kontraktowej Arvato SCM Solutions otworzył niedawno centrum dystrybucyjne w Strykowie w Polsce dla polskiej firmy modowej LPP. Jak podaje Arvato, nowa witryna ma na celu przyspieszenie realizacji zamówień w ramach sprzedaży internetowej LPP.

Arvato wysyła co roku dziesięć milionów paczek

Nowe centrum dystrybucyjne LPP zlokalizowane jest na terenie parku logistycznego realizowanego przez firmę Segro w Strykowie pod Łodzią i zajmuje powierzchnię 30 000 metrów kwadratowych. Istnieje możliwość rozbudowy w ciągu najbliższych trzech lat łącznie do 60 000 mkw. Według Arvato w pierwszym roku działalności w zakładzie powstanie około 500 nowych miejsc pracy. Ze Strykowa marki modowe Reserved, Mohito, House i Sinsay trafiają do Polski, a także Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier, krajów bałtyckich i Wielkiej Brytanii. Arvato spodziewa się, że roczna wielkość wysyłek wyniesie ponad dziesięć milionów wysłanych paczek.

Lokalizacja w centralnej Polsce pod kątem wysyłki

„Dzięki idealnej lokalizacji w centrum Polski, w pobliżu głównych autostrad, czas realizacji zamówień internetowych ulega znacznemu skróceniu” – wyjaśnia Jacek Kujawa, wiceprezes LPP odpowiedzialny za logistykę i e-commerce. Zgodnie z własnym oświadczeniem, w nowym centrum logistycznym odzieży, obuwia, toreb i akcesoriów Arvato świadczy następujące usługi: magazynowanie, montaż i pakowanie, wysyłkę kurierską, obsługę zwrotów i reklamacji oraz usługi specjalne takie jak przepakowanie, etykietowanie, wymiana folii i kontrola jakości.

LPP ma 1700 sklepów

Według Arvato LPP to jedna z największych firm odzieżowych w Polsce. LPP zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć prawie 1700 sklepów oraz sklepy internetowe. Zdaniem Arvato powstanie lokalizacji w Strykowie wpisuje się w strategiczny rozwój partnerstwa LPP i Arvato w obszarze e-commerce.

Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *