Boku łączy 16,3 miliona polskich użytkowników BLIKA z Google za pomocą nowej relacji płatniczej

LONDYN–(BUSINESS WIRE) –Boku Inc. (LON:BOKU), globalna sieć zlokalizowanych rozwiązań płatniczych, ma przyjemność ogłosić, że obsługuje teraz BLIK, system płatności natychmiastowych w Polsce, jako metodę płatności w Sklepie Google Play. Dzięki temu uruchomieniu 16,3 miliona aktywnych użytkowników BLIKA będzie mogło korzystać z preferowanej przez siebie metody płatności podczas zakupów w Sklepie Google Play.




BLIK to pierwsze połączenie między kontami (A2A) firmy Boku z Google, rozszerzające i tak już silne relacje globalnej sieci płatności z Google za pośrednictwem rozwiązania Boku do bezpośrednich rozliczeń z operatorem. Oferując BLIK jako opcję płatności, Google może nie tylko powiększyć swoją obecną bazę użytkowników w Sklepie Google Play, ale także zwiększyć satysfakcję i lojalność polskich klientów korzystających z urządzeń mobilnych, którzy chcą szybszych i większej liczby opcji płatności.

BLIK to główny system płatności w Polsce oferujący szybką, bezpieczną i wygodną metodę płatności, która nie wymaga od użytkownika podawania danych kontaktowych w celu dokonania płatności. W zeszłym roku Narodowy Bank Polski uznał BLIKA za jeden z „najważniejszych systemów płatności detalicznych” na polskim rynku. Jest to obecnie najczęściej używana metoda płatności za zakupy online w kraju. Z jego usług korzysta połowa dorosłej populacji.

Popularność BLIKA rośnie, o czym świadczą zarówno stale rosnące wyniki transakcyjne, jak i liczba aktywnych użytkowników, która w pierwszym kwartale 2024 r. wyniosła 16,3 mln. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2024 r. użytkownicy dokonali 518 mln transakcji, w tym 264,9 mln w sklepach internetowych. Oznacza to 28% wzrost płatności w handlu elektronicznym w porównaniu z tym samym okresem w 2023 r.

Stuart Neal, dyrektor generalny Boku, skomentował: „Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że BLIK został uruchomiony jako metoda płatności w Sklepie Google Play w Polsce. To nasze pierwsze połączenie A2A z Google – firmą, z którą współpracujemy od kilku lat w celu zapewnienia rozwiązań w zakresie bezpośrednich rozliczeń przez operatora. Naszą misją w Boku jest umożliwienie ludziom na całym świecie płacenia za usługi, które kochają, w sposób, w jaki chcą, oraz umożliwienie globalnym sprzedawcom płynnego oferowania zlokalizowanych opcji płatności, aby odblokować nowy rozwój na całym świecie. Ponieważ lokalne metody płatności stają się coraz bardziej popularne, cieszymy się, że możemy być częścią przyszłej innowacji Google w zakresie płatności.

– Wiadomość od naszego partnera –

Magdalena Kubisa, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w BLIK komentuje: „BLIK to wszechstronna metoda płatności, która dla wielu Polaków jest już pierwszym wyborem przy zakupach online. Dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą sieć dostępności i dzięki współpracy z Boku BLIK będzie jedną z metod płatności dostępnych w Google Play. Dla nas jest to kolejny strategiczny krok w rozwoju i wzroście naszego systemu.

O Boku Inc.

Boku pomaga ludziom płacić tak, jak chcą, budując globalną sieć zlokalizowanych rozwiązań płatniczych, w tym portfele cyfrowe, bezpośrednie rozliczenia z operatorem oraz systemy płatności między kontami/w czasie rzeczywistym. Globalna sieć płatności Boku obejmuje obecnie ponad 300 lokalnych metod płatności na całym świecie i dociera do ponad 7,5 miliarda rachunków płatniczych konsumentów w ponad 90 krajach. Boku współpracuje z największymi sprzedawcami detalicznymi na świecie, w tym Amazon, Google, Spotify, Meta, Microsoft, Netflix, Spotify, Tencent i Sky, pomagając im rozwijać swoje firmy w każdym zakątku świata.

Założona w 2008 roku firma Boku Inc. ma siedzibę w Londynie w Wielkiej Brytanii oraz biura w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Brazylii, Chinach, Estonii, Francji, Niemczech, Indonezji, Japonii, Singapurze, Hiszpanii, Tajwanie i Wietnamie.

Aby dowiedzieć się więcej o Boku, odwiedź naszą stronę internetową pod adresem www.boku.com.

Kontakt

Kot Lenheim

pomyślał LDR

[E-Mail geschützt]
+44 7511 117587

Grayson Hayes

„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *