DE30 przełamuje strefę oporu na 14 500 punktach | Aktualności

  • Handel europejskimi indeksami mieszany we wtorek
  • DE30 przełamuje strefę oporu na 14 500 punktach
  • Być może Airbus będzie musiał opóźnić wzrost produkcji A350

Europejskie giełdy były we wtorek mieszane. Indeksy blue chipów z Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i Polski notowane są słabiej, podczas gdy benchmarki z Niemiec, Holandii, Hiszpanii i Włoch rosną. Dzisiejszy kalendarz ekonomiczny jest w większości pusty, a jedyną godną uwagi publikacją jest ISM nieprodukcyjny o 16:00. Publikacje ISM nie wywołały jednak w ostatnim czasie większych ruchów na rynku, więc inwestorzy nie powinni zbyt wiele oczekiwać od dzisiejszej publikacji.

DE30 zdołał rozpocząć ruch w górę po utworzeniu podwójnego dna wokół 14 350 punktów. Następnie indeks przebił się przez strefę oporu 14500-14550, która ostatnio była świadkiem wielu reakcji cenowych, a także szyi wspomnianej powyżej formacji. Teoretycznie może nastąpić teraz ruch w górę o około 200 punktów, co sprowadziłoby indeks z powrotem do zakresu 15750. Źródło: xStation 5

Wiadomości Firmowe

Pomimo exodusu zachodnich firm z Rosji i krytyki ze strony tych, którzy zdecydują się zostać, Henkel (HEN3.DE) nie planuje zaprzestania działalności w kraju. Firma poinformowała, że ​​choć nie zamierza całkowicie zaprzestać działalności w Rosji, to w pełni wdroży wszystkie obowiązujące sankcje. Jednak Henkel ogłosił w marcu, że wstrzyma dalsze inwestycje w Rosji.

ten Grupa KION (KGX.DE) ogłosił, że wycofuje swoje oficjalne wytyczne na rok podatkowy 2022. Firma poinformowała, że ​​zdecydowała się wycofać swoje wytyczne na rok podatkowy 2022 ze względu na ograniczenia nałożone przez koronawirusa i niepewność związaną z wojną.

Według raportu Reuters Airbusa (AIR.DE) anulował zamówienie na trzeciego A350 zamówione przez Qatar Airways z powodu sporu z katarskimi liniami lotniczymi. Katar uziemił już 23 samoloty A350 i będzie uprawniony do odszkodowania w wysokości ponad 1 miliarda dolarów, jeśli sąd potwierdzi, że jego obawy dotyczące bezpieczeństwa samolotów Airbus są uzasadnione. Osobno poinformowano, że Airbus rozważa opóźnienie wzrostu produkcji A350 w związku ze sporem z Qatar Airways i ogromnym wpływem sankcji na rosyjskie lotnictwo.

Oceny analityków

  • Morgan Stanley ocenia akcje Monachium Re (MUV2.DE) przy równej wadze”. Cenę docelową ustalono na 275,00 EUR.

Airbus (AIR.DE) notuje dziś niższe ceny. W mediach zasugerowano, że Airbus może być zmuszony do opóźnienia uruchomienia swoich odrzutowców A350 z powodu sporu z Qatar Airways i rosyjskich sankcji. Akcje spadły dziś o ponad 2%, testując strefę wsparcia wokół poziomu 108,00 EUR. Źródło: xStation 5

Ujawnianie zgodnie z 80 WpHG dla celów potencjalnych konfliktów interesów

Autor nie inwestuje obecnie we wspomniane papiery wartościowe ani instrumenty bazowe.

Autorzy publikacji opracowują te informacje na własne ryzyko. Analizy i opinie nie są pisane w odniesieniu do konkretnych celów inwestycyjnych i potrzeb konkretnej osoby. Publikacje XTB komentujące konkretne sytuacje na rynkach finansowych oraz ogólne wypowiedzi pracowników XTB dotyczące rynków finansowych nie stanowią i nie mogą być interpretowane jako porady dla klienta ze strony XTB. XTB nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające bezpośrednio lub pośrednio z podjętych decyzji dotyczących treści postów.

Powiadomienie o ryzyku

Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z wysokim ryzykiem szybkiej utraty pieniędzy z powodu dźwigni finansowej. 77% rachunków inwestorów detalicznych traci pieniądze podczas handlu kontraktami CFD z tym dostawcą. Musisz zadać sobie pytanie, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD i czy możesz sobie pozwolić na wysokie ryzyko utraty pieniędzy. Sukces inwestycyjny i zyski z przeszłości nie gwarantują sukcesu w przyszłości. Treści, biuletyny i komunikaty od XTB nie stanowią żadnej polityki XTB.

Howell Nelson

„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *