Lightyear polega na polskich dostawcach przy produkcji samochodów zasilanych energią słoneczną

Ale teraz między nami: kto płaci ponad 100 000 tys. za samochód z akumulatorem 60 kWh? I to od bezimiennej firmy o niepewnej jakości, niepewnej sieci usług i niepewnym przetrwaniu. Zwłaszcza, że ​​jako alternatywę macie niemieckie pojazdy premium.

W ogóle nie rozumiałem tej koncepcji. Do czego służy wózek? Dla miasta? E-up za dziesiątą cenę Lightyeara jest bardziej wydajny i ma większą szansę na znalezienie miejsca parkingowego. Na dłuższą metę? Wtedy byłoby lepiej, gdyby samochód mógł pokonywać duże odległości na jednym ładowaniu z prędkością co najmniej 130 km/h, a w Niemczech nawet 160 km/h – nawet zimą, gdy jest zimno i ciemno. Podobnie jak EQS, który jest również bardzo dobry aerodynamicznie, ale oferuje akumulator 108 kWh zamiast 60 kWh w tej samej cenie.

A po co te wszystkie słoneczne bzdury? Dużo lepiej mieć dobrze ustawione stacjonarne ogniwa na własnym dachu i załadować nimi samochód, niż jeździć po podzielonym terenie dookoła świata w półoptymalnych warunkach. A może producent uważa, że ​​ludzie, którzy wydają 150 000 dolarów na samochód, nie mają własnego wallboxa, ale zamiast tego mają wzniesienie z obrotową platformą, dzięki której samochód optymalnie dopasowuje się do pozycji słońca?

Howell Nelson

„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *