Większość Niemców przyznaje, że większość czasu spędza w toalecie, czytając lub słuchając wiadomości (49%) – najwyższy odsetek wśród badanych krajów. Mieszkańcy tego kraju lubią też przeglądać sieci społecznościowe (38%) i sprawdzać pocztę e-mail lub narzędzia związane z pracą (33%), takie jak B. Slack czy Microsoft Teams.
Ponadto siedząc w toalecie Niemcy lubią grać w gry (32%), oglądać filmy, filmy lub programy telewizyjne (24%), dzwonić do znajomych lub wysyłać im wiadomości (23%).
„Podczas gdy większość czasu Niemcy spędzają w toalecie za pomocą mediów społecznościowych, ludzie obawiają się, że Facebook, WhatsApp i Instagram zbierają od nich duże ilości danych. Prawda jest taka, że wielu graczy internetowych zbiera dane o nas w celach marketingowych – w tym w mediach społecznościowych. media, dostawcy usług internetowych, strony trzecie, strony internetowe i agencje rządowe” — mówi Daniel Markuson, ekspert ds. prywatności cyfrowej w NordVPN.
kontekst: Ankieta zlecona przez NordVPN i przeprowadzona przez zewnętrzną firmę Cint w dniach 19-26 stycznia 2022 r. Grupą docelową ankiety byli mieszkańcy Francji, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii, Niemiec, Hiszpanii, Holandii, Polski i Litwy ponad wiek 18 lat (przedstawiciel krajowy), z wyłączeniem Litwy (18-74). Próba składała się z krajowych użytkowników Internetu. Kwoty zostały ustalone na podstawie wieku, płci i miejsca zamieszkania. Przeprowadzono wywiady z 9800 osobami, w tym 800 w Hiszpanii i 1000 w każdym z pozostałych krajów.
„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.