Kaufland: Klienci idą do sufitu ze względu na specjalną ofertę

Kaufland: Klienci idą do sufitu ze względu na specjalną ofertę

Kaufland: historia sukcesu sieci supermarketów

Kaufland: historia sukcesu sieci supermarketów

Sieć sklepów spożywczych Kaufland została założona w 1968 roku i ma siedzibę w Neckarsulm w Badenii-Wirtembergii. Podobnie jak dyskont Lidl, Fundacja Kaufland and Co. KG należy do grupy Schwarz. Kaufland zatrudnia łącznie 132 000 osób.

Pokaż opis

Zamiast radości z nowej oferty specjalnej dominuje Kaufland wygląda na dość grubą.

Klienci czują się zdradzeni i wyrażają swoją złość na Facebooku. Kaufland spotyka się z ostrą krytyką.

Kaufland: klienci są przepełnieni

Hulajnoga elektryczna, longboard, torby czy voucher na Kaufland – kusi Cię? Przynajmniej niektórzy klienci tak myślą w Kaufland.

Dzięki nowej kampanii rynkowej klienci o wartości towaru od 15 euro otrzymują los na loterię. Przy odrobinie szczęścia można wygrać jedną z 2574 nagród. Akcja rozgrywa się z Ferrero. Z odpowiednim zwycięskim kodem składany plecak Nutella lub ręcznik kąpielowy Kinder zmienia właściciela.

———————————-

To jest Kaufland:

  • założona w 1968, siedziba w Neckarsulm (Badenia-Wirtembergia)
  • firma posiada około 1300 oddziałów, w tym 667 w Niemczech i zatrudnia około 132 000 pracowników
  • kanał jest również obecny w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji, Bułgarii, Chorwacji i Republice Mołdawii
  • jest spółką zależną grupy Schwarz (podobnie jak Lidl)



———————————-

Jednak niektórzy klienci podejrzewają oszustwo. „50 wpisów, zero zysku. Głupi” – zirytowała kobieta na Facebooku. Jednak przy około 2500 nagrodach i setkach tysięcy klientów każdego dnia szanse na wygraną są niewielkie.


Inny użytkownik ma podobną sytuację: liczył na wygraną 32 razy i nic nie dostał. Potem wpadł na pomysł: „Czy naprawdę ma sens robienie tak wielu partii, które trafiają prosto do kosza? Oczywiście nie każdy los na loterię może być zwycięzcą i nawet losy na loterię lądują w śmietniku, ale materiały są tu po prostu niepotrzebnie wykorzystywane. Zamiast tego proponuje cyfrową loterię.

———————————-

Więcej nowości zakupowych:


———————————-

Kaufland podejmuje próby mediacji

Kaufland z wdzięcznością przyjmuje sugestię. Obsługa klienta obiecuje omówić sprawę wewnętrznie. Firma zawsze ma ciepłe słowa do zdenerwowanego klienta: „Przepraszamy i mamy nadzieję, że kolejne będą dla Ciebie szczęśliwsze”. (gdzie)


Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *