Hamburg (ots) – W 2021 roku Waterland Private Equity stał się większościowym udziałowcem trzech spółek digidip, shopping24 i Yieldkit. Dziś trzy siostrzane firmy rozszerzają grupę i tworzą komercyjną platformę reklamową z nową marką parasolową mrge.
W przyszłości pod marką mrge będą działać digidip, która specjalizuje się w wydawców premium generujących duży ruch, shopping24, dostawca rozwiązań rekomendacji produktów oraz Yieldkit, oferujący wysoki zasięg i wydajność. Nazwa reprezentuje łącznik między wydawcami, konsumentami i reklamodawcami. Platforma oferuje narzędzia i technologie, dzięki którym wydawcy premium mogą generować dodatkowe przychody, a reklamodawcy mogą zwiększyć skuteczność swoich kampanii w punktach styku ścieżki klienta, które są istotne dla docelowej transakcji. W ten sposób mrge pomaga im rosnąć razem. mrge jest kierowany przez Tobiasa Conrada jako CCO (Chief Commercial Officer), Nilsa Grabberta jako CTO (Chief Technical Officer) i Michaela von Sterna jako CFO (Chief Financial Officer).
mrge opiera się głównie na reklamie komercyjnej: pod tym nowym pojęciem ogólnym firma grupuje wszystkie cyfrowe formaty reklamowe, które są kontekstowo umieszczane w treści lub w jej pobliżu na etapach podróży klienta związanych z zakupem i osiągają wyraźnie mierzalną konwersję. Oprócz strategii, takich jak treści komercyjne z marketingiem afiliacyjnym, obejmuje to również witryny porównujące produkty i ceny, recenzje produktów i witryny testowe.
Tobias Conrad, dyrektor generalny mrge: „Ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć ten dzień przez ponad rok. Nasza strategia „kupuj i buduj” zadziałała: trzy firmy, które są teraz zgrupowane pod parasolem mrge, doskonale się uzupełniają, tworząc jedną firmę. wyjątkowa i pionierska platforma. Dajemy teraz wydawcom i reklamodawcom premium dokładnie te narzędzia, których potrzebują, aby dotrzeć do swoich cyfrowych klientów tam, gdzie są najbardziej dostępni dla oferty. Nazywamy to reklamą handlową. A to dopiero początek: integrujemy inne firmy z platformą w ukierunkowany sposób i w ten sposób stale stymulujemy międzynarodowy rozwój”.
mrge z YK Group dociera do ponad 50 000 reklamodawców, 5 500 wydawców i 100 sieci reklamowych na całym świecie. W 2021 roku grupa wygenerowała prawie trzy miliardy linków afiliacyjnych dla swoich klientów wydawców, czyli ponad dwa miliardy euro dodatkowej sprzedaży e-commerce dla swoich klientów reklamodawców.
Dr Carsten Rahlfs, Partner Zarządzający Waterland Private Equity, dodaje: „Prawie żadna dziedzina marketingu cyfrowego nie odnotowała w ostatnich latach tak silnego wzrostu jak reklama e-commerce – dotyczy to w szczególności marketingu afiliacyjnego i performance marketingu. powołanie mrge jako biznesowej platformy reklamowej, firmy są w stanie optymalnie wykorzystać możliwości rozwoju w tym dynamicznym środowisku rynkowym i stale rozszerzać swoją obecność w nadchodzących latach, m.in. poprzez międzynarodowe przejęcia w dziedzinie technologii performance marketingu.”
o mrge
mrge (dawniej YK Group) to wiodąca na świecie komercyjna platforma reklamowa, łącząca ponad 5500 wydawców, 50 000 reklamodawców i 100 sieci w ponad 160 krajach. W 2021 r. grupa wygenerowała prawie trzy miliardy linków afiliacyjnych dla swoich klientów wydawców, co zaowocowało dodatkową sprzedażą e-commerce w wysokości ponad dwóch miliardów euro dla klientów reklamodawców. Łącząc inteligentne narzędzia, technologie i formaty, mrge zbliża przekaz kampanii do treści, tworząc w ten sposób wartość dodaną dla wydawców, reklamodawców i użytkowników. mrge łączy w sobie mocne strony trzech wiodących na rynku firm: digidip, który skupia się na wydawców premium generujących duży ruch, shopping24, który oferuje rozwiązania rekomendacji produktów oraz Yieldkit, który oferuje wysoki zasięg i wydajność. mrge jest wspierany przez grupę inwestycyjną private equity Waterland jako większościowy udziałowiec i jest kierowany przez dyrektora finansowego Michaela von Sterna, dyrektora technicznego Nilsa Grabberta i dyrektora handlowego Tobiasa Conrada. mrge ma biura w Hamburgu i Berlinie i zatrudnia około 120 osób.
O wodzie
Waterland to niezależna firma inwestycyjna typu private equity, która wspiera firmy w realizacji ich planów rozwoju. Dzięki znacznemu wsparciu finansowemu i specjalistycznej wiedzy branżowej Waterland umożliwia swoim inwestycjom przyspieszenie wzrostu zarówno w sposób organiczny, jak i poprzez przejęcia. Waterland posiada biura w Holandii (Bussum), Belgii (Antwerpia), Francji (Paryż), Niemczech (Hamburg, Monachium), Polsce (Warszawa), Wielkiej Brytanii (Manchester), Irlandii (Dublin), Danii (Kopenhaga) i Szwajcarii ( Zurych). Obecnie zarządzamy funduszami akcyjnymi o wartości 8 miliardów euro. Od momentu powstania w 1999 roku Waterland konsekwentnie osiąga ponadprzeciętne wyniki w swoich inwestycjach. Firma zajmuje piąte miejsce na świecie w rankingu 2020 HEC/Dow Jones Private Equity Performance Ranking oraz ósme miejsce w rankingu Preqin Consistent Performers in Global Private Equity & Venture Capital Report 2020. Ponadto Real Deals przyznało Waterland tytuł „Pan-European House of the Rok 2020” na PE Awards.
Kontakty prasowe:
mrge kontakt prasowy: Susanne Weller T: +49 172 308 41 36 E: s.weller@weller-media.com
Kontakt dla prasy Waterland: Florian Bergmann T: +49 89 2000 30 30 E: waterland@iwk-cp.com
Oryginalna treść: mrge Group GmbH, przekazana przez news aktuell
Aktualności Portalu Prasowego: nowe aktualizacje GmbH
„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.