BurdaInternational: Burda planuje zainwestować w Polsce około 55 mln euro

Międzynarodowy Burda planuje w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestować w Polsce około 55 milionów euro i zbudować w Rzeszowie centrum doskonałości e-commerce, które będzie w dalszym ciągu promować internacjonalizację firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. Międzynarodowy Burda skupia działalność zagraniczną firmy medialno-technologicznej Hubert Burda Media, działającej w 16 krajach. Rzeszów położony jest w południowo-wschodniej Polsce i jest stolicą Vorkapatenland.

W ramach szerokiej strategii inwestycyjnej w cyfrową przyszłość Międzynarodowy Burda za pośrednictwem swojego lokalnego przedstawiciela Burda Media Polska większość w polskiej platformie e-commerce Shoko zakupiony w sklepie internetowym Cocolita.pl Pracuje. Założyciel Hubert Górecki i kadra zarządzająca pozostają obecni. Co więcej, tak Shoko nadal działać niezależnie. Transakcja podlega zatwierdzeniu przez Urząd ds. Karteli. Z pragnieniami odkupienia Międzynarodowy Burda przyspieszyć transformację w spółkę e-commerce i technologiczną w Polsce, skupiającą się na segmencie lifestylowym i kosmetycznym.

Cocolita.pl to dynamicznie rozwijająca się firma e-commerce z siedzibą w Rzeszowie, oferująca szeroką gamę produktów kosmetycznych.


Polska zawsze była dla nas ważnym rynkiem, który w ciągu najbliższych pięciu lat stanie się jeszcze ważniejszy dzięki planowanym inwestycjom na kwotę około 55 milionów euro. Planujemy budowę centrum doskonałości e-commerce w Rzeszowie, dzięki któremu Polska stanie się nową siedzibą naszego centrum innowacji i stworzy cenne miejsca pracy.

Martina Weissaczłonek zarządu Hubert Burda Media i dyrektor generalny Międzynarodowy Burda


Przejęcie Cocolity otwiera nowe, ekscytujące możliwości rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce, mówi Martin Weiss. „Chociaż nasza działalność wydawnicza pozostanie ważną i integralną częścią naszej działalności w Polsce, inwestycja w Cocolita pozwala nam przyspieszyć naszą transformację cyfrową. Nie mogę się doczekać współpracy z moimi nowymi kolegami z Cocolita.


„Jesteśmy bardzo podekscytowani kolejnym etapem rozwoju naszej firmy i możliwościami, jakie oferuje naszej firmie BurdaInternational. Mamy ambitne plany rozwoju, które w pełni wspiera nasz nowy partner. Doświadczenie BurdaInternational na rynku mediów pomoże nam w dalszym rozwoju. Cieszymy się, że możemy wspierać BurdaInternational w jej cyfrowej transformacji.

Huberta GóreckiegoDyrektor generalny Shoko


Międzynarodowy Burdal skupia działalność zagraniczną firmy medialno-technologicznej Hubert Burda Media, działającej w 16 krajach. Międzynarodowy Burda zatrudnia 2400 osób i jest właścicielem 250 marek medialnych. Z Burda Media Polska Wschód Międzynarodowy Burda jest obecna w Polsce od 25 lat i posiada szerokie portfolio tematyczne obejmujące ponad 60 produktów skierowanych do konsumentów w każdym wieku, w tym czasopisma i produkty cyfrowe. z Burda Media Polska Tworzone treści co miesiąc docierają do ponad 23 milionów osób w Polsce.

Cocolita.pl to platforma e-commerce oferująca różnorodne portfolio różnych produktów kosmetycznych. Platforma wybiera zarówno marki popularne wśród konsumentów, jak i wschodzące marki. Dzięki silnej społeczności w mediach społecznościowych i współpracy z wpływowymi osobami Cocolita.pl nowe trendy i technologie. Następnie porady i wskazówki online, sesje na żywo i konkursy piękności Cocolita.pl misja: „Stwórz swój styl”.

Grayson Hayes

„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *