BurdaInternational: Burda przejmuje działalność medialną grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i szwajcarska spółka Edipresse Group doszły do ​​porozumienia w sprawie sprzedaży Edipresse Polska. Umowa tak stanowi Burda Media Polska przejmuje multimedialne i cyfrowe portfolio polskiej spółki zależnej, w skład którego wchodzą popularne portale dla kobiet takie jak Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz różne magazyny ( Łącznie 13 tytułów). Przejęcie podlega zatwierdzeniu przez urząd antymonopolowy.


„Grupa Edipresse stała się jedną z wiodących firm medialnych w Polsce o silnej obecności w prasie i Internecie, szczególnie w segmencie kobiecym, co czyni ją doskonałym uzupełnieniem dalszego rozwoju skutecznej wielokanałowej strategii Burda Media Polska. Poprzez przejęcie Edipresse Polska chcemy przyspieszyć naszą transformację cyfrową i wzmocnić nasze działania konsumenckie w Polsce, koncentrując się na segmentach lifestylowych, modowych i kosmetycznych.

Aleksandra SorgPrezes Zarządu Burda Media Polska


„Edipresse Polska to jeden z głównych graczy w segmencie mediów kobiecych w Polsce. BurdaInternational doceniła naszą udaną transformację w sektorze cyfrowym i uznała tę akwizycję za szansę na wzmocnienie swojej pozycji w sektorze medialnym w Polsce w sektorze lifestylowym i kosmetycznym, szczególnie w segmencie cyfrowym. Sprzedajemy dochodowy biznes z silnym portfolio i jasną wizją przyszłości. Jesteśmy przekonani, że Burda Media Polska wykorzysta ogromny potencjał połączonego portfolio i stanie się atrakcyjnym pracodawcą dla naszych pracowników. »

Sebastiena Lamuniere’aPrezes Zarządu Grupy Edipresse


Burda Media Polska jest częścią Międzynarodowy Burdazrzeszająca działalność zagraniczną firmy medialno-technologicznej Hubert Burda Media w 16 krajach. Międzynarodowy Burda zatrudnia około 2400 osób i zarządza 250 markami medialnymi. Z Burda Media Polska Wschód Międzynarodowy Burda jest obecna w Polsce od ponad 25 lat ze zróżnicowanym portfolio ponad 60 produktów – w tym magazynów i innowacyjnych mediów cyfrowych – skierowanych do konsumentów w każdym wieku.

Edipresse istnieje na polskim rynku od 1995 roku. Firma najpierw stała się jednym z wiodących wydawców magazynów kobiecych, następnie stopniowo poszerzała swoją ofertę o serwisy internetowe z kategorii lifestyle, uroda i żywność. Jednocześnie w portfolio firmy znajdują się oferty cyfrowe skierowane do rodziców.

Z decyzją o przyjęciu oferty Burda Media Polska Stąd Grupa Edipresse podjęła strategiczną decyzję o wycofaniu się ze swojej głównej działalności w Polsce. Szwajcarska grupa nadal jest właścicielem Wydawnictwa Edipresse, które produkuje książki, serie kolekcjonerskie i publikacje spersonalizowane, a także Lincoln Language School.

Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *