Robert Lewandowski (33) po raz kolejny wysyła wyraźny sygnał przeciwko wojnie na Ukrainie!
We Frankfurcie (1:0), a następnie przeciwko Leverkusen (1:1), gwiazda Bayernu nosiła opaskę kapitana w kolorze niebieskim i żółtym. Wcześniej jako kapitan Polski bojkotował baraże mistrzostw świata z Rosją. A teraz daje dużo pieniędzy.
Lewandowski rozwiązał swoją osobistą umowę reklamową z gigantem telefonii komórkowej Huawei!
Zdjęcie: WITTERS
„Dziś podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy marketingowej Roberta Lewandowskiego z marką Huawei” – powiedział w poniedziałek Tomasz Zawislak, doradca Lewandowskiego.
Powód: Chińska firma ma zaopatrywać armię rosyjską w technologie, na przykład chroniące ich sieci przed cyberatakami ukraińskich bojowników. W czasach agresji Rosji agresor Władimir Putin (69 l.) jest nie do zaakceptowania przez światowego piłkarza FIFA.
Wątpliwe aresztowanie
Czy ta gwiazda koszykówki jest teraz więźniem Putina?
Źródło: ZDJĘCIE
Według polskiego portalu „PTV Sport” Lewy rezygnuje z 5 milionów euro przychodów ze sponsoringu!
Chińczycy tracą jedną ze swoich głównych reklamowych twarzy. Lewandowski i jego żona Anna (33 l.) zrobili dużo reklam dla Huawei na Instagramie. To już koniec z powodu chińskiego zaangażowania w wojnę na Ukrainie.
Super napastnik spotyka Bayern z Bayernem we wtorek wieczorem (21:00 / Amazon Prime Video i live ticker na sportbild.de) w drugiej rundzie 1/8 finału przeciwko Salzburgowi (pierwszy mecz 1-1). Jeśli monachijska drużyna będzie się rozwijać, Lewy nie będzie już reklamował Huawei swoim zwycięskim selfie!
Jak bardzo Lewy troszczy się o Ukrainę, stało się jasne wkrótce po rosyjskim ataku.
Jako zastępca kapitana Neuera i Müllera, w przedostatnim tygodniu zdecydował się nosić we Frankfurcie niebiesko-żółtą opaskę. Według informacji BILD, w dniu meczu poprosił pracowników hotelu drużyny „Villa Kennedy” o zrobienie mu ukraińskiego bandaża na mecz.
Jego wezwanie: „Musimy wspierać całą Ukrainę, wszystkich ludzi, którzy tam są i walczą!”
REKLAMA
„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.