Globalny dostawca CX z wielokrotnie nagradzaną kulturą rozpoczyna działalność w Egipcie i Polsce, tworząc tysiące nowych hybrydowych miejsc pracy

IRVINE, Kalifornia –



Alorica Inc., wiodący dostawca rozwiązań nowej generacji w zakresie obsługi klienta (CX), ogłosiła dziś plany ekspansji na Afrykę i Europę, otwierając biura w Kairze w Egipcie oraz w Łodzi w Polsce. Jako jedna z największych firm outsourcingowych procesów biznesowych (BPO) na świecie, zatrudniająca 100 000 pracowników w 17 krajach i mająca 24 lata doświadczenia w zakresie CX, Alorica stale się rozwija i dywersyfikuje światowej klasy siłę roboczą, obecnie obecną na tych rynkach. Otwarcie działalności w Egipcie i Polsce stawia firmę CX zajmującą się rozwiązaniami cyfrowymi w jeszcze lepszej sytuacji, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom międzynarodowych korporacji w zakresie najnowocześniejszych wyników biznesowych, w tym wielojęzycznej obsługi klienta, generowania przychodów, zarządzania treścią i moderacji, wsparcia technicznego i doradztwa w zakresie CX. Alorica planuje rozpocząć działalność w obu krajach w drugim kwartale tego roku.

„Rozwój w Afryce i Europie jest kluczem do zapewnienia odpowiedniego kulturowo i językowo wsparcia firmom o ugruntowanej pozycji i rozwijających się na całym świecie” — powiedział Greg Haller, dyrektor zarządzający Alorica. „Egipt i Polska były na naszym radarze jako solidne rynki biznesowe z dużymi pulami talentów. Nasze nowe operacje zapewnią możliwości kariery lokalnej społeczności i zapewnią nam jasną ścieżkę do rozszerzenia naszych rozwiązań na klientów w regionie.

Wraz z ekspansją na Egipt i Polskę, Alorica nadal inwestuje na szybko rozwijających się rynkach z ewoluującą pulą talentów. Doświadczony personel firmy zapewnia wsparcie CX w ponad 30 językach i wspiera marki w branżach o wysokim popycie, od usług finansowych, technologii, podróży i hotelarstwa po e-commerce i handel detaliczny. Ze swojego 1000-osobowego biura w Sofii w Bułgarii firma będzie nadal wykorzystywać swoje innowacyjne technologie do angażowania pracowników i klientów poprzez połączenie programów zdalnych i stacjonarnych.

Nowe contact center Aloriki w Kairze jest strategicznie zlokalizowane w mieście Sheikh Zayed, w pobliżu głównych prywatnych uniwersytetów, podczas gdy jego lokalizacja w Łodzi w Polsce znajduje się w centrum miasta pod Warszawą, dzięki czemu jest dostępna dla kandydatów o wysokich kwalifikacjach. Obie lokalizacje oferują wiele udogodnień, takich jak łatwo dostępny transport i media oraz punkty sprzedaży detalicznej, zapewniając jednocześnie maksymalną wydajność działań na miejscu iw domu, co współgra z wielokulturową i wielojęzyczną siłą roboczą.

Zbudowana na fundamencie, który stawia ludzi na pierwszym miejscu, Alorica koncentruje się na zaangażowaniu pracowników jako kluczowym czynniku napędzającym wydajność. Firma charakteryzuje się społecznie odpowiedzialnym i inkluzywnym środowiskiem pracy, co znajduje odzwierciedlenie w rekordowych wskaźnikach satysfakcji pracowników. Będąc pionierem wielopłaszczyznowych modeli operacyjnych, które zachęcają do elastyczności, Alorica oferuje miejsca pracy na całym świecie w najnowocześniejszych centrach kontaktowych, poprzez swoje rozwiązanie do pracy zdalnej Alorica Anywhere i hybrydowe centra połączeń, które służą jako kluczowe kanały współpracy między zespołami, łącząc szkolenia i ciągłe doskonalenie.

„Dzięki swojej globalnej skali i odpowiedniemu doświadczeniu Alorica będzie świadczyć lokalne usługi dla firm w regionie, jednocześnie wzmacniając reputację regionu EMEA jako czołowego miejsca outsourcingu dla klientów na całym świecie” — powiedział Matt Sims, prezes EMEA w firmie Alorica. „Cieszę się, że mogę wprowadzić zorientowaną na cel kulturę Aloriki do Egiptu i Polski, ponieważ przyciągamy i rozwijamy talenty z różnych środowisk i pasję do lepszego życia. W ramach naszej społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) nie tylko prowadzimy działalność w regionie, ale angażujemy się również poprzez naszą działalność filantropijną, programy zorientowane na ludzi i inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, które przynoszą korzyści społecznościom, w których mieszkają i pracują nasi pracownicy. Oczekujemy stworzenia wielu miejsc pracy w tych krajach.

Firma nadal otrzymuje nagrody branżowe za światowej klasy wizję i doskonałość operacyjną. Drugi rok z rzędu została uznana za Lidera w Gartner Magic Quadrant 2022 dla BPO Customer Service. Ponadto, ze względu na kulturę celu i zaangażowanie pracowników, Alorica została uznana za Pracodawcę z Wyboru, otrzymując nagrody, takie jak Najlepsze Miejsca do Pracy, Pracodawca Roku i Najlepszy w Biznesie. Firma otrzymała również certyfikaty Great Place to Work® za swoją działalność na Filipinach iw Gwatemali.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o niesamowitych usługach CX w regionie EMEA, napisz do nas na adres info@alorica.com.

O Aloryce

Alorica tworzy niewiarygodnie wspaniałe cyfrowe doświadczenia klientów na dużą skalę. Nasz zespół 100 000 osób zajmujących się rozwiązywaniem problemów, technologów i operatorów współpracuje z globalnymi markami i przełomowymi innowatorami, aby dostarczać klientom spersonalizowane interakcje cyfrowe. Dzięki praktycznym spostrzeżeniom, najlepszym praktykom i pozycji lidera w dziedzinie CX, Alorica nie tylko przekształca potrzeby biznesowe swoich klientów, niezależnie od tego, czy koncentrują się oni na optymalizacji cyfrowej, zaangażowaniu klientów czy ekspansji rynkowej, ale ma również udokumentowane doświadczenie w długoterminowej zatrzymanie. Dzięki strategicznym partnerstwom z najnowocześniejszymi technologiami opracowujemy, integrujemy i optymalizujemy niestandardowe rozwiązania cyfrowe, aby dostarczać klientom wyniki, jakich oczekują dziś i w przyszłości. Dzięki wielokrotnie nagradzanym biurom w 17 krajach na całym świecie, Alorica wprowadza innowacje w CX dla najlepszych klientów na całym świecie. Odwiedź www.alorica.com, aby uzyskać więcej informacji.

Językiem źródłowym, w którym publikowany jest tekst oryginalny, jest wersja oficjalna i autoryzowana. Tłumaczenia zostaną uwzględnione dla lepszego zrozumienia. Tylko oryginalnie opublikowana wersja językowa jest prawnie wiążąca. Dlatego porównaj tłumaczenia z oryginalną wersją językową publikacji.

Źródło: BusinessWire

Grayson Hayes

„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *