Zmiana nazw sklepów „Sano” będzie przebiegać w kilku etapach, a jej zakończenie planowane jest na pierwszą połowę tego roku.
Obecnie w północno-zachodniej Polsce działa 36 sklepów pod marką „Sano”. W 2017 roku ich obroty przekroczyły 71 milionów. euro.
w końcu 2018 roku zakończono także integrację sieci „Aldik”, której od 2012 roku właścicielem jest „Maxima Grupė” w Lenkijoje. Zmienię nazwy 30 sklepów sieciowych na „Stokrotka”.
„Wkrótce zakończymy łączenie w Polsce trzech sieci o różnych nazwach. Wybraliśmy dla tej sieci markę „Stokrotka”, ponieważ jest znana z ulubieńca klientów i ma silną pozycję w segmencie sklepów zlokalizowanych blisko osiedli mieszkaniowych. Teraz w Lenkijoje rozpoczniemy nowy etap działalności, w którym główny nacisk zostanie położony na usprawnienie działalności i otwarcie nowych sklepów” – w raporcie czytamy, że prezesem zarządu Maxima grupės jest dyrektor generalny Dalius Misiūnas.
W tym roku Maxima Grupė planuje otworzyć od 120 do 140 nowych sklepów na pięciu rynkach. Didzioji jom dalis otworzy swoje podwoje w Lenkijoje. W rozwój sieci sklepów planuje się zainwestować do końca roku co najmniej 100 mln. euro.
„Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca.”