Kierownictwo FDP mówi „nie” obowiązkowym szczepieniom

Kliniki: „To była porażka z zapowiedzią”

Podobnie słyszy się z klinik: „Pod koniec dnia stoimy w obliczu bałaganu, za który wszystkie strony są odpowiedzialne”, powiedział dyrektor generalny Niemieckiego Towarzystwa Szpitalnego (DKG), Gerald Gass „Rheinische Post on czwartek ”. „To była porażka z ogłoszeniem” – dodał, zauważając, że rząd nie złożył własnego wniosku.

Ładowanie…

integrować

Po ustąpieniu ogólnego obowiązku szczepień, należy natychmiast podjąć decyzje, jak poradzić sobie z instytucjonalnym obowiązkiem szczepień, domagał się Gass. „Myślę, że jest nie do pomyślenia, aby władze służby zdrowia nadal zakazywały pracy w systemie zdrowia osób nieszczepionych. Dla nas ogólny obowiązek szczepień zawsze był późniejszą koniecznością, aby obowiązek szczepień był powiązany z zakładem” powiedział Gaz.

Niemieckie Towarzystwo Społeczne, które wyraźnie opowiedziało się za obowiązkowymi szczepieniami, również ubolewało nad tym niepowodzeniem. Prezes stowarzyszenia Adolf Bauer wezwał parlament i rząd federalny do kontynuowania dyskusji na temat powszechnych szczepień.

Pracodawcy: „To nie jest dobry dzień na walkę z pandemią”

Pracodawcy również byli rozczarowani. „To nie jest dobry dzień na walkę z pandemią. Szczepienia pozostają kluczowym elementem w walce z pandemią” – powiedział prezes pracodawcy Rainer Dulger. Chociaż szczepienie nie jest w tej chwili obowiązkowe, teraz jeszcze ważniejsze jest, aby wszyscy przyczyniali się do jak największej liczby szczepień.

„Nawet jeśli nie musimy, wszyscy musimy zakasać rękawy i zabrać się do pracy. Państwo jest również zobowiązane do wykorzystania pełnego potencjału kampanii szczepień” – ostrzegł Dulger. Firmy ze swojej strony są gotowe do odegrania swojej roli poprzez szczepienie lekarzy medycyny pracy.

Handel detaliczny: „Od teraz wszyscy są odpowiedzialni”

Niemieckie stowarzyszenie branżowe zareagowało w ten sam sposób: „To bardzo godne ubolewania, że ​​w Bundestagu nie osiągnięto porozumienia w sprawie obowiązkowych szczepień koronowych. Z biznesowego punktu widzenia wysoki wskaźnik szczepień pozostaje najbardziej obiecującym sposobem zapobiegania musimy zostać zaszczepieni jesienią przyszłego roku, borykamy się z podobnymi wyzwaniami i środkami, jak te z ostatnich dwóch lat”.

Handel będzie teraz działał z całych sił, aby przekonać jeszcze więcej ludzi do korzyści płynących ze szczepień. „Nie opieramy się na milionie dawek szczepionek już zaszczepionych w ramach kampanii i będziemy nadal oferować kampanie szczepień, zwłaszcza w centrach handlowych. Teraz każdy jest odpowiedzialny za przyczynienie się do trwałej normalizacji codziennego życia i zaszczepienie ”.

Patricia Marsh

„Dożywotni gracz. Fanatyk bekonu. Namiętny introwertyk. Totalny praktyk Internetu. Organizator”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *