Zawodowy piłkarz Lukas Podolski jest nowym ambasadorem marki Schüttflix z Gütersloh, która specjalizuje się w logistyce placów budowy. Od połowy roku Schüttflix jest również dostępny w Polsce, Czechach i Austrii, gdzie urodził się Podolski. Firma ogłosiła to na początku tego tygodnia.
Popularność narodowego gracza ze 130 tytułami powinna również przynieść korzyść Schüttflix na arenie międzynarodowej. Mistrz świata z 2014 roku działał m.in. we Włoszech, Anglii i Turcji. Podolski jest również bardzo popularny w mediach społecznościowych i ma ponad pięć milionów obserwujących na Instagramie.
„W Niemczech silnie się rozwijamy. Jednocześnie widzimy, że w innych krajach istnieje również duży potencjał cyfryzacji. Chcemy to wykorzystać i uczynić Schüttflix wiodącą platformą logistyczną dla branży budowlanej w Europie” – wyjaśnił Christian Hülsewig, dyrektor generalny i założyciel Schüttflix. Aby zrealizować ten plan, Podolski został włączony do zespołu firmy logistycznej. Jego przyjacielska, przyziemna postawa idealnie pasuje do Schüttflix.
Podolski dowiódł już, że ma biznesową przenikliwość. W zeszłym roku piłkarz otworzył swój pierwszy kebab w Kolonii.
„Jeśli zespół i pomysł są właściwe, można osiągnąć wspaniałe rzeczy. Widziałem to w moich poprzednich firmach. Podobnie jak na boisku decydujące są pasja, zaangażowanie i uczciwość” – powiedział Podolsky.
Jednak legenda futbolu z Kolonii nie jest jedyną ważną twarzą w biznesie. Aktorka i prezenterka Sophia Thomalla jest również na pokładzie jako partner Schüttflix. W ubiegłym roku firma osiągnęła obroty w wysokości ponad 47 milionów euro.
„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.