Sophia Thomalla (33 l.) jest zachwycona inwestycją, która przynosi owoce. Aktorka posiada udziały w Schüttflix, firmie łączącej wykonawców, dostawców materiałów sypkich, spedytorów i firmy utylizacyjne za pośrednictwem swojej platformy cyfrowej – i ostatnio odnotowała znaczny wzrost sprzedaży.
„Od samego początku było dla mnie jasne, że Schüttflix ma potencjał, inaczej bym nie inwestował”, mówi Thomalla. „Ale jestem zdumiony, jak szybko. Sposób, w jaki nasz zespół zdigitalizował branżę budowlaną w tak krótkim czasie, zasługuje na mój absolutny szacunek. Inwestycja była zdecydowanie jednym z moich najlepszych pomysłów. mojej emerytury – dodaje prezenterka.
W biznesie od 2019 roku
Start-up został założony w 2019 roku przez dyrektora generalnego Christiana Hülsewiga – i spodziewa się udanego roku 2022. Mówią, że firma ponownie prawie podwoiła swoje obroty w stosunku do poprzedniego roku do około 90 milionów euro.
Sophia Thomalla wielokrotnie w ostatnich latach wspierała firmę w szczególny sposób. Na 2023 rok był na przykład inny kalendarz, do którego gwiazda telewizyjna pozowała w seksownym stroju pośród żwiru i ogromnych maszyn budowlanych. Schüttflix już po raz czwarty wyprodukował kalendarz z inwestorem Thomallą.
Gwiazdę futbolu Lukasa Podolskiego (37 l.) można zobaczyć również na dwóch motywach obecnego kalendarza. Jest także ambasadorem marki firmy. W sierpniu 2022 roku firma ogłosiła zaangażowanie Podolskiego na Instagramie: „Razem z inwestorem @sophiathomalla, Lukas pracuje teraz jako ambasador naszej marki w Austrii, Czechach i Polsce i będzie wspierał dążenie do udanej ekspansji naszych sieci partnerskich, zwłaszcza w jego ojczysta Polska”. Współwłaściciel Thomalla zażartował: „Może teraz oficjalnie nazywać mnie szefem”.
aktualizacja wiadomości
„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.