W roku wolnych treningów nowy zawodnik Ilka Minor był szybki, a żużel kwalifikacyjny znalazł się w pierwszej dziesiątce.
78. edycja „Rajdu Polski” to jedno z najważniejszych wydarzeń sportów motorowych, wpisanych również do oficjalnego kalendarza Rajdowych Mistrzostw Europy zatwierdzonych przez FIA. W tym roku bierze w nich udział łącznie 56 załóg reprezentujących 22 kraje. Greta V. Žalos wypuściła na tym etapie także dwóch Litwinów – Justasa Simaškę i Vladasa Jurkevičiusa.
Po treningu najszybsza załoga z rundy kwalifikacyjnej wybierze pozycje startowe w piątek 10 czerwca, a uczestnicy rajdu ukończą pokazową sekcję prędkości w Mikołajkos. Prawdziwa bitwa „Rajdu Polski” rozpocznie się w sobotę, aw ciągu dwóch dni załoga pokona prawie 190 kilometrów szybkich torów. Najdłuższy z nich to nawet 24 kilometry.
Dla Graichio ruža – siauri to clastings
W ciągu dwóch dni organizatorzy zaplanowali dwie codzienne wizyty w strefie serwisowej. Zdaniem V. Žalosa w takich warunkach na załodze nieuchronnie ciąży dodatkowa odpowiedzialność, kadangi eksima kursta gali labai bragaii kainuoti.
„Za każdym razem, gdy odwiedzasz serwis, będziesz musiał pokonać około 50 sportowych kilometrów, więc nie ma miejsca na błąd. Jeśli coś naprawimy, nie będzie miał kto tego naprawić” , podsumowali biegacze.
Podczas spisu zwrócił też uwagę, że choć szutrowa nawierzchnia jest podobna do litewskiej, to dużo węższe tory są bardziej niebezpieczne. Nie brakuje również niezwykle niebezpiecznych przeszkód – drzew i dużych skał. Wiele stylów będzie musiało zostać odpowiednio dostosowanych – granice będą musiały być dokładniej utrzymane na torach.
V. Žala nie miał zastrzeżeń do profesjonalnej stewardesy I. Minor, która wykonywała swoją pracę. Zdaniem kolarzy stało się jasne, kiedy największym wyzwaniem będzie wyczucie rytmu po powrocie do rajdów klasycznych po ośmiomiesięcznej przerwie.
„Sturmana bardzo lubi nawierzchnię swoich zwierząt na torach, bardzo się ucieszyła, że znów ma możliwość pokonania całego etapu Rajdu Polski. Ogólna atmosfera w zespole jest zawsze dobra” – opowiadają zawodnicy.
Należy unikać kąpieli bagiennych
W Polsce region, w którym w przeddzień zawodów odbywa się etap „Rajdu Polski”, również nie był otoczony deszczem. V. Žala zwrócił uwagę na cel spisu, gdy jeden z odcinków prędkości został już przekształcony w tor rajdowy. Biegacze spotkają się jednak ponownie, gdy będą mogli trenować na torach.
„Autostrada to istne piekło – było więcej ludzi niż jechaliśmy. Ale w prognozie na weekend nie ma deszczu, więc tory powinny być suche. Najważniejsze, że c nie zaczyna padać podczas wyścigu dzień, bo tory w Polsce miejscami przecinają łąki i wtedy rzeczywiście byłoby jak na bekelės” – powiedział.
„Pranešimas spaudai” – dla agencji informacyjnych, osób prawnych i osób fizycznych, tworzył i rozpowszechniał informacje o usługach, produktach, firmach i instytucjach. Decydując się na publikację treści, UAB „15min” wzięła pod uwagę aktualność informacji, korzyść dla społeczeństwa i interes publiczny. UAB „15min” nie otrzymuje wynagrodzenia za reklamowanie tych treści. Redaktorzy mają prawo redagować, usuwać, dodawać, usuwać wiadomości.Odnośniki w tekście są nazwami.
„Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca.”