RVK stawia na autobusy H2 firm Solaris i Wrightbus – firmy transportu publicznego, ogniwa paliwowe, aktualności firmowe, biznesowe i branżowe (inne) | Aktualności | planista autobusowy – technologia – transport publiczny

20 autobusów wodorowych gwarantowanych i 20 opcjonalnych znajduje się w księgach zamówień dwóch producentów autobusów Solaris i Wrightbus, które wygrały przetarg w ramach europejskiego przetargu i które dostarczą modele Urbino 12 hydrogen i Kite Hydroliner u przewoźnika w Kolonii.

Na razie polski producent autobusów chce w tym roku dostarczyć pierwszych 20 Urbino 12 hydrogenów, dostawa Kite Hydrolinera firmy Wrightbus, który świętuje swoją premierę we flocie RVK, zaplanowana jest na koniec 2023 roku. boczne.RVK. Dyrektor zarządzający RVK Marcel Frank cieszy się na współpracę z Wrightbus.

„Połączenie najbardziej ekonomicznej oferty z solidną koncepcją usług jest powodem, dla którego przyznaliśmy kontrakt firmie Wrightbus”, powiedział Frank.

Wrightbus powiedział w osobnym komunikacie prasowym, że wszystkie autobusy H2 będą budowane w zakładzie w Ballymena, co zwiększy zielone miejsca pracy i szerszą gospodarkę Irlandii Północnej.

„Ta umowa jest dla nas ważna pod wieloma względami. Jest to nie tylko nasze pierwsze zaangażowanie w Europie od czasu objęcia przeze mnie urzędu, ale jest to również nasze drugie międzynarodowe zaangażowanie w szybką sukcesję i pokazuje, że Wrightbus może odegrać ważną rolę na arenie światowej – powiedział Jo Bamford, dyrektor generalny Wrightbus, który jest odpowiedzialny za kupionego od bankructwa w 2019 roku producenta autobusów z Irlandii Północnej.

Autobusy wodorowe są finansowane przez Federalne Ministerstwo Cyfryzacji i Transportu w ramach wytycznych BMDV dotyczących finansowania autobusów i kolei. Wytyczne dotyczące finansowania są koordynowane przez NOW GmbH i wdrażane przez Project Management Jülich.

„Dzięki dofinansowaniu z Federalnego Ministerstwa Cyfryzacji i Transportu oraz szybkości procedury przetargowej znacznie zbliżamy się do naszego celu „zero emisji”. Z niecierpliwością czekamy na dostawę autobusów Solaris i nowe doświadczenia z Wrightbus jako dodatkowym producentem – ma to ogromne znaczenie dla konwersji naszej floty – mówi Marcel Frank, dyrektor generalny RVK.

Firma transportowa z Kolonii dysponuje obecnie największą flotą autobusów elektrycznych zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi w Europie. W czwartym kwartale 2022 r. RVK ogłosił również, że przetestuje pierwsze przegubowe autobusy wodorowe, które obecnie nie są jeszcze dostępne na rynku.

Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *