Taki jest PR-owy wizerunek 2023 roku

Jednym z motywów Diakonie Pomoc Katastroficzna jest wizerunek PR 2023. Zdjęcie „Ucieczka z Ukrainy” uzyskało najwyższą ocenę ogólną dla Niemiec i zajęło pierwsze miejsce w kategorii organizacji pozarządowych.

Zwycięskim motywem Diakonie Pomoc Katastroficzna pragnie zwrócić uwagę na sytuację ludności Ukrainy – a zwłaszcza dzieci. Pokazuje przybycie uchodźców po ukraińskiej stronie przejścia granicznego z Polską w Szehyni. Tutaj mały chłopiec i jego najbliżsi czekają na rozpatrzenie przez ukraińską i polską służbę graniczną. Po wjeździe do Polski otrzymują żywność i odzież, następnie zawożą autobusem do większych miast lub do kwater zbiorowych. Diakonie Catastrophe Aid wspiera swoich partnerów na Ukrainie i w krajach sąsiadujących.

W tym roku spółka zależna dpa News, Aktuell, przyznała nagrodę PR-Bild już po raz 18. W konkursie wyróżniane są wybitne fotografie firm, organizacji i agencji. Wpłynęło około 550 wniosków. Początkowo jury składające się ze specjalistów ds. komunikacji i mediów wybrało do wstępnej selekcji 70 projektów. Wyspecjalizowana publiczność, składająca się z ekspertów ds. komunikacji, głosowała następnie na zdjęcia niemal 72 000 głosów.

W tym roku zwycięzcą dla Szwajcarii zostało zdjęcie „Pracownicy sprzątający: cisi bohaterowie” zaprezentowane przez szpital kantonalny w Badenii. Zdjęcie zajęło pierwsze miejsce w kategorii Zdrowie i Uroda.

Najlepszym PR-owym imagem roku z Austrii jest zdjęcie „Roles Reversed” autorstwa Diakoniewerka. Zdjęcie zdobyło także pierwsze miejsce w kategorii Historie i Kampanie.


Wszystkie zwycięskie zdjęcia są dostępne w Internecie pr-bild-award.de/sieger2023 znajdować.



Ekskluzywne i aktualne wiadomości ze sceny komunikacyjnej są dostępne w każdą środę i piątek w naszym biuletynie. Zapisz się bezpłatnie na http://www.prreport.de/newsletter/

Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *