Tomas Rupšys, dyrektor generalny i prezes zarządu Maxima LT. Zdjęcie firmy
Tomas Rupšys, który od ponad roku kieruje firmą Maxima Latvija, od piątku obejmie stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu sieci dystrybucyjnej Maxima LT. Jolanta Bivainytė, która przez dwa lata kierowała Maximą, powraca na swoje poprzednie stanowisko i będzie dyrektorem i przewodniczącą zarządu Vilniaus Prekyba.
To nie jedyna zmiana, która wejdzie w życie w Grupie Vilniaus Prekyba od piątku: zmienia się kierownictwo siedmiu spółek.
Karolina Zygmantė przejmuje stery Maxima Latvija i zostaje członkiem zarządu Maxima Group.
Do tej pory pełniła funkcję dyrektora finansowego grupy Maxima, a stanowisko to obejmie Povilas Šulys, który od dwóch lat kieruje grupą Ermi i Ermitažas.
Agnė Voverė zostaje nowym dyrektorem i prezesem zarządu Ermitažas i Ermi Group. Przekazuje zarządzanie Maxima International Sourcing Mykolasowi Navickasowi, tymczasowemu dyrektorowi finansowemu firmy. Andrius Mikalauskas, który kierował Vilniaus Prekyba i Radas, skupi się na działaniach Radas. Handel.
„Rozważaliśmy odroczenie planowanej rotacji, ale zdecydowaliśmy, że w obecnych warunkach te planowane zmiany jeszcze bardziej skoncentrują firmy. Fakt, że możemy jednocześnie rotować siedmiu menedżerów, pokazuje, że wspólnie z naszymi kolegami osiągnęliśmy taki poziom zrozumienia, że jesteśmy w stanie zobaczyć nasze działania nie tylko w firmie, ale w całej grupie” – mówi Mantas Kuncaitis, Prezes Zarządu Maxima.
Vilniaus prekyba to największa grupa handlowa na Litwie.
Jej główny udziałowiec, Nerijus Numa, który odbył kilka kursów coachingowych w Londynie, wydał 5,3 mld euro. Grupa, która osiąga obroty na poziomie euro i zatrudnia 46 000 osób, dogłębnie zmienia kulturę i zarządzanie zespołem.
Zalecamy przeczytanie artykułu V® PREMIUM na temat nowych zasad i uwagi, jaką N. Numa przykłada do osób zarządzających spółkami grupy.
Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię osobistym biuletynem, gdy tylko zostaną wymienione w „Verslo žinios”, „Sodra”, Centrum Rejestracji itp. źródła.
temat biznesowy
„Typowy komunikator. Irytująco skromny fan Twittera. Miłośnik zombie. Subtelnie czarujący fanatyk sieci. Gracz. Profesjonalny entuzjasta piwa”.