Isenburg — Spotify, we współpracy na wyłączność z Rockstar Energy, rewolucjonizuje branżę cyfrową

Rockstar Energy jest partnerem nowej globalnej platformy Spotify Stage / raper Azet otwiera cyfrowe doświadczenie koncertowe w Niemczech. Rockstar wprowadza również nowe funkcje i wprowadza nowe pozycjonowanie marki „Press Play”, koncentrując się na muzyce. Headliner w Niemczech, raper Azet zachwyci swoich fanów. To właśnie osiągają „Spotify Stage” i Rockstar „Press Play”: motywowanie, dostarczanie maksymalnej energii w wyjątkowych chwilach i zapewnianie wszystkim fanom muzyki bezpłatnego cyfrowego koncertu w aplikacji.

Na początku nowego pozycjonowania marki „Press Play”, Rockstar Energy ogłasza, we współpracy ze Spotify, wyjątkowe wrażenia koncertowe, które zachwycą fanów muzyki na całym świecie: Przełomowy cyfrowy koncert w aplikacji jest współtworzony z międzynarodowymi muzykami z szeroki zasięg. Zachęcamy fanów muzyki do wciśnięcia przycisku odtwarzania i robienia tego, co kochają: słuchania muzyki, imprezowania i przeżywania wyjątkowych przeżyć. Kilku artystów, takich jak Stormzy, występuje jednocześnie w Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce i Niemczech. Drezdeński raper Azet zachwyci swoich fanów w Niemczech jako headliner.

Niesamowity cyfrowy koncert w aplikacji będzie transmitowany na żywo w Spotify® 21 lipca o godzinie 21:00, aby wprowadzić słuchaczy w imprezowy i weekendowy nastrój. Każdy headliner koncertu „Press Play” przenosi publiczność w pięć różnych cyfrowych światów. Sceny emanują żywą atmosferą, która pasuje do unikalnej koncepcji rozrywki danego artysty. Raper Azet odegrał kluczową rolę w zaprojektowaniu koncertu. Ze swoją rapową ekipą KMN Gang, w skład której wchodzą także raperzy Zuna i Albi, artysta wielokrotnie podbijał listy przebojów i jest obecnie integralną częścią niemieckiego krajobrazu muzycznego.

Raper i gwiazda „Press Play”, Azet, powiedział: „Muzyka to moja wielka pasja i źródło energii, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę być częścią tego wyjątkowego projektu z Rockstar Energy. W ten sposób można dotrzeć do wielu melomanów*. Dla mnie to bardzo fajne wydarzenie i doskonały sposób na świętowanie z moimi fanami!”

W ramach inauguracji sceny Spotify Rockstar Energy zorganizuje wyjątkową publiczną inaugurację w Kolonii, podczas której na odwiedzających czekają nie tylko Azet, ale także inni twórcy i nie tylko muzyka, ale także najważniejsze wydarzenia związane z marką. Działania online i działania partyzanckie zwrócą na to uwagę. Ten zestaw rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię brandingową, którą Rockstar uruchomi wraz z Press Play w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

„Cyfrowy koncert w aplikacji jest wciągający i doskonale oddaje istotę marki. Pomaga fanom naładować baterie i umożliwia płynne przejście od pracy do zabawy.”, mówi Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo.

Cyfrowy koncert z Azet, obsługiwany przez Rockstar, zakończy się w piątek, 21 lipca 9 wieczorem. Transmitowane na żywo i dostępne za darmo na Spotify do 4 sierpnia [ https://open.spotify.com/site/rockstar]. Doświadczenie w aplikacji jest dostępne poprzez opcję subskrypcji i Spotify Free.

* * *

O Rockstar Energy

Firma Rockstar została założona w 2001 roku. Firma produkuje napoje przeznaczone do dodawania energii tym, którzy chcą pozostać aktywni. Rockstar dystrybuuje ponad 20 produktów Rockstar Energy w różnych smakach, dostępnych w sklepach wielobranżowych i sklepach spożywczych w ponad 30 krajach na całym świecie, zaprojektowanych w celu zapewnienia konsumentom potężnego i orzeźwiającego zastrzyku energii. PepsiCo przejęło wiodącą firmę zajmującą się napojami energetycznymi w marcu 2020 r. Oprócz Rockstar, PepsiCo jest również właścicielem marek Sting i Adrenaline Rush, a także GameFuel i AMP.

O PepsiCo

Produkty PepsiCo cieszą konsumentów ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie. PepsiCo odnotowało sprzedaż netto w wysokości ponad 86 miliardów dolarów w 2022 roku, napędzaną portfolio napojów i żywności, w tym Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką gamę smacznych potraw i napojów, w tym wiele kultowych marek, z których każda szacuje roczną sprzedaż detaliczną na ponad 1 miliard USD.

PepsiCo kieruje się wizją bycia światowym liderem w dziedzinie wygodnej żywności i napojów, wygrywając z PepsiCo Positive (pep+). pep+ to nasza strategiczna holistyczna transformacja, która stawia zrównoważony rozwój w centrum tego, jak tworzymy wartość i rozwijamy się, działając w ramach globalnych granic i wyzwalając pozytywne zmiany dla naszej planety i ludzi. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz www.pepsico.com I www.pepsico.de

O Spotify

Wraz z premierą w 2008 roku Spotify zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki. Misją szwedzkiej usługi przesyłania strumieniowego audio jest pomaganie milionom kreatywnych ludzi w zarabianiu na życie z ich sztuki i umożliwianie miliardom fanów odkrywania tych dzieł. W Spotify słuchacze mogą bezpłatnie przesyłać strumieniowo ponad 82 miliony utworów i ponad 4,7 miliona podcastów, zarządzać nimi na listach odtwarzania i udostępniać znajomym. Spotify Premium oferuje dostęp do ekskluzywnych funkcji, w tym trybu offline, lepszej jakości dźwięku i słuchania muzyki bez reklam. Spotify to największa na świecie i odnosząca największe sukcesy usługa audio z ponad 489 milionami aktywnych użytkowników i ponad 205 milionami płacących subskrybentów na ponad 180 rynkach. Usługa subskrypcji transmisji strumieniowej.

Kontakty prasowe:

Giną Herkenberg
WSPÓŁCZYNNIK 3SA
wybielacz perkalowy 35
22041 Hamburg
Telefon: +49 173 9380433
E-mail: pepsico@faktor3.de

Oryginalna treść autorstwa: PepsiCo Deutschland GmbH przekazana przez news aktuell

http://ots.de/54ccc2

Emerson Allen

„Bacon geek. Ogólny czytelnik. Miłośnik internetu. Introwertyk. Niezależny łobuz. Certyfikowany myśliciel”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *