Kobieta, która kupiła plecak przez Internet, jest oburzona: oddanie mi go kosztuje więcej niż kupiłam

Monika, czytelniczka „Delfi”, opowiedziała o wadliwym produkcie.

„Susidūriau su tokia nemalonia, sytuacja, o której nikt do tej pory nie słyszał. Powiedziałem mojemu dziecku, żeby kupiło przez platformę „Vinted”, a dostawa nie była zgodna z opisem sprzedawcy. Po rozmowie ze sprzedawcą z radością przyjął aby odebrać produkt.

Byłoby dobrze, ale tutaj „Vinted” powiedział, że nie będę mógł zwrócić produktu przez ich system, ponieważ zgodnie z ich wewnętrznymi zasadami, które nie są nigdzie publikowane, „produkt został zakupiony w kraju o innej walucie local, więc nie mogą wygenerować etykiet wysyłkowych do zwrotu”.

„Vinted” zawsze deklaruje, kiedy towar można łatwo zwrócić, ale ukrywa fakt, że nie realizuje zwrotów za pośrednictwem swojej platformy dla przesyłek z Polski. Zapytałem kiedy dadzą wyjaśnienie, ale po prostu odmawiają, kiedy tutaj zostaną zwrócone ich lokalne przepisy, będziemy musieli im zapłacić, co jest bardzo nielogiczne, ponieważ koszt wysyłki to około 8 euro, a l wysyłka do innego kraju z Lietuvos to około 12 euro.

Zamawiając towar z Polski nie ma możliwości jego zwrotu gdziekolwiek, jeśli nie będziesz musiał zwrócić go z własnej kieszeni, nie będziesz mógł skorzystać z przywilejów systemu zwrotów „Vinted”, który umożliwia zwrot towar dużo tańszy” – zastanawia się Monika.

Przedstawiciele „Vinted” wyjaśniają, jak poradzić sobie w takiej sytuacji.

„Przepraszamy za niedogodności dla naszych społeczności. W przypadku skorzystania z funkcji „Ochrona zakupów” od pewnego czasu istnieje możliwość zwrotu towarów zakupionych w Polsce za pośrednictwem zintegrowanej metody wysyłki.

Kupujący w kontakcie ze sprzedającym musi wybrać opcję „Mam problem”, aby jak najdokładniej opisać zaistniałą sytuację. Jeśli sprzedawca zaakceptuje zwrot towaru i zażąda tego, kupujący ma dwie możliwości: skorzystać ze zintegrowanego opakowania wysyłkowego lub samodzielnie zorganizować przesyłkę. W pierwszym przypadku, jeśli wszystko zostanie wykonane poprawnie, etykieta zwrotna zostanie wygenerowana automatycznie.

Nie możemy komentować przypadków określonych społeczności, ale w zależności od tego, jak członek opisuje problem z zakończeniem transakcji, wbudowane pudełka wysyłkowe mogły nie zostać wybrane i nie można ich było użyć, jeśli nie przestrzegano zasad zwrotów naszych artykułów . Należy również zachować ostrożność, gdy, tak jak w przypadku rozliczeń Vinted, koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący, chyba że członkowie społeczności postanowią inaczej” – czytamy w komentarzu.

Danielle Currey

"Zły ewangelista zombie. Bacon maven. Fanatyk alkoholu. Myśliciel chcący. Przedsiębiorca."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *