Start-up uwiódł już Sophię Thomallę jako muzę reklamy. Teraz przychodzi kolejna gwiazda.
Wraz z piłkarzem Lukasem Podolskim, regionalna firma Schüttflix zapewniła wiodące wsparcie. „W swojej roli ambasadora marki będzie wspierał budowanie marki na arenie międzynarodowej, aw szczególności w swojej ojczystej Polsce” – poinformowała firma w komunikacie prasowym.
Założony w 2018 roku start-up łączy za pośrednictwem platformy kierowników budowy i producentów materiałów sypkich, takich jak tłuczeń i żwir. Jedni składają ofertę, inni zamawiają produkty bezpośrednio na miejscu. System księgowy i dostawczy również jest zdigitalizowany – kolejny wyjątek w sektorze budowlanym.
Od połowy roku Schüttflix jest również używany w Polsce, Czechach i Austrii. Wchodząc na nowe rynki, Schüttflix podejmuje decydujący strategiczny krok. Według Christiana Hülsewiga, dyrektora generalnego i założyciela Schüttflix, celem jest uczynienie Schüttelfix wiodącą platformą logistyczną w sektorze budowlanym w Europie.
Lukas Podolski, nowa twarz marki, wyraził zadowolenie ze współpracy w firmowym oświadczeniu: „Gdy zespół i pomysł są fantastyczne, można osiągnąć niesamowite rzeczy”.
„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.