Lufthansa i GE Aviation inwestują w utrzymanie silników w Polsce

.

Post z 6 grudnia 2016 o godzinie 8:38

Lokalizacja w Polsce dotyczy GEnx-2B i GE9X, które obecnie są trzymane w Niemczech jedynie „tymczasowo” ze względu na początkowe problemy. Oznacza to, że żadne miejsca pracy nie będą zlecane na zewnątrz, ale zostaną utworzone nowe.
Koledzy z HAM zaakceptowali wspomniane redukcje, aby osiągnąć LEAP, który zadziałał.
Niestety, nie było czasu na zakup PW1000, dla którego planowana jest spółka joint venture z P&W, gdziekolwiek by to nie było.

Post z 5 grudnia 2016 o 21:13

Czy technicy HAM nie zgodzili się właśnie na cięcia, aby zachować miejsca pracy? OK, to nie mówi nic o zmianie, ale tak to właśnie smakuje. Nawet ostatnia osoba powinna to powoli zrozumieć. Lista „najpierw realizacja, potem przeprowadzka” rośnie.

Post z 5 grudnia 2016 o 20:25

I kolejny konsekwentny krok w kierunku eksportu niemieckich miejsc pracy do krajów sąsiednich… Również ładnie zapakowane:

Tak i?

Piloci są (znacznie) za drodzy, a utrzymanie i tak (Ilu wkrótce straci pracę w stoczni LH w Hamburgu?)

Najważniejsze jest to, że możesz polecieć do Malle za 39 €.

Chciwość jest fajna!

Grayson Hayes

„Komunikator. Profesjonalny badacz kawy. Irytująco skromny fanatyk popkultury. Oddany student. Przyjazny ćpun mediów społecznościowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *