JvM/Sport: Adidas jest zdeterminowany, aby przygotować się na starcie w Mistrzostwach Europy pomiędzy Niemcami a Polską

Dziś wieczorem odbędzie się wizytówka Niemiec w grupie C przeciwko Polsce podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji. W samą porę na tę wybuchową grę Adidas i Jung von Matt/Sports wypuszczają nową część serii filmów „First Never Follows”. Wykorzystując zwykłą mechanikę kampanii, wideo przedstawia cztery gwiazdy niemieckiej drużyny narodowej rozwijające pozornie nadprzyrodzone moce.

Adidas Football – Zespół: pierwszy nigdy nie następuje

Agencja wraz z klientem opowiadają 45-sekundowy spot z perspektywy młodych piłkarzy, którzy zakochali się w swoich idolach. Manuela Neuera, Thomasa Müllera i Matsa Hummelsa I Mesuta Ozila włóż do środka. W międzyczasie wciąż ucinane są sekwencje meczowe z ostatniego mundialu, w których cała czwórka zawodników odegrała decydującą rolę w triumfie drużyny DFB. W filmie (produkcja: Carw reżyserii: Johannesa Schrödera I Filipa Ramhofera), gwiazdy odgrywają niezwykłe role: Hummels udaje bramkarza, Neuer w pelerynie superbohatera, Özil przybywa z całą tacą słodyczy – a Müller jest podziwiany, bo nikt nie wie, co zrobi dalej.

Adidas opublikował wideo w samą porę przed najważniejszym meczem grupy C pomiędzy Niemcami a Polską, który rozpoczyna się dziś wieczorem w Paryżu o 21:00. Poprzez kampanię „First Never Follows” producent artykułów sportowych – dostawca DFB i oficjalny sponsor Mistrzostw Europy – chce wyrazić, że dla najlepszych zawodników liczy się bycie pierwszym we wszystkich sytuacjach. Jednocześnie przekaz kierowany jest do młodych piłkarzy: muszą naśladować swoje gwiazdy i dążyć do czołówki. rodzina

Patricia Marsh

„Dożywotni gracz. Fanatyk bekonu. Namiętny introwertyk. Totalny praktyk Internetu. Organizator”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *