Kaufland, Aldi, Rewe: Znowu droższy produkt – wystarczy dla klientów

Kaufland, Aldi, Rewe and Co: TEN produkt nadal powinien kosztować więcej – klienci widzą kolor czerwony

Kaufland: historia sukcesu sieci supermarketów

Kaufland: historia sukcesu sieci supermarketów

Sieć sklepów spożywczych Kaufland została założona w 1968 roku i ma siedzibę w Neckarsulm w Badenii-Wirtembergii. Podobnie jak dyskont Lidl, Fundacja Kaufland and Co. KG należy do grupy Schwarz. Kaufland zatrudnia łącznie 132 000 osób.

Pokaż opis

Zaciekle co klienci Kaufland, Aldi, Rewe i współ powinien przyjść teraz. Inflacja powinna powoli podnosić ceny każdego produktu.

Ale teraz jest jeszcze gorzej: coraz więcej klientów składa skargi do centrum doradztwa konsumenckiego w Hamburgu Kaufland, Aldi, Rewe i Spółka o „cheat pack”, który kosztuje więcej, ale powinien mieć znacznie mniej zawartości.

Kaufland, Aldi, Rewe and Co: Klienci panikują z powodu „oszukujących pakietów”

To „cheat pack miesiąca” w sierpniu i nie bez powodu: zawartość kubka Rama spadła z 500 do 400 gramów, a cena pozostała taka sama. Tłuszcz do smarowania jest więc o 20% droższy. Od przeceny cena wynosi teraz 2,19 euro.


„Nigdy nie otrzymaliśmy tylu skarg dotyczących wprowadzającego w błąd opakowania w tak krótkim czasie. Znana marka często przyciągała od nas negatywną uwagę z powodu ukrytych podwyżek cen. To jest nasz aktualny cheat pack miesiąca. Ale inne marki Upfield również są w centrum uwagi” – mówi jeden Wiadomość z Centrum Doradztwa Konsumenckiego w Hamburgu.

I dalej: „Z naszego punktu widzenia Upfield udaje, że ma więcej treści, ponieważ oczywiście nie można zajrzeć do opakowania przed zakupem”. Strażnicy żywności opisują zjawisko kurczenia się opakowań jako „kurczenie się”.

Kaufland, Aldi, Rewe and Co: producenci bronią się

Producent odpowiedział listem do rzeczników konsumentów i wspomniał o „drastycznym wzroście kosztów w całym naszym łańcuchu dostaw, w tym w naszych surowcach. Dlatego nieznacznie zmniejszyliśmy gramaturę niektórych naszych produktów. Ta zmiana jest wyraźnie widoczna na naszych opakowaniach. To niezwykły krok.



——————————

To jest Kaufland:

  • założona w 1968, siedziba w Neckarsulm (Badenia-Wirtembergia)
  • firma posiada około 1300 oddziałów, w tym 667 w Niemczech i zatrudnia około 132 000 pracowników
  • kanał jest również obecny w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji, Bułgarii, Chorwacji i Republice Mołdawii
  • jest spółką zależną grupy Schwarz (podobnie jak Lidl)

——————————

W ostatnich latach cena Ramy stale rosła. W 2008 roku cena klasycznej Ramy wynosiła 1,09 euro za opakowanie 500 gram z 80% zawartością tłuszczu, „dzisiaj za 2,19 euro można kupić tylko 400 gramowy kubek z 60% zawartością tłuszczu”, ubolewają obrońcy konsumentów. Wcześniej olej rzepakowy został już zastąpiony wodą w margarynie Rama, co obniżyło koszty.

„Jeśli powiązać wzrost cen w Ramie z rzeczywistą zawartością tłuszczu w produkcie, to będzie to 235% w ciągu 14 lat. Albo ujmując to inaczej: Rama drożeje o 9% rok po roku, 14 razy z rzędu”. Centrum Doradztwa Konsumenckiego.

Kaufland, Aldi, Rewe and Co: dotyczy również innych produktów

Ale nie tylko Rama oszukuje. Cena została również podniesiona w przypadku innych marek Streichfett, takich jak Sanella. Kubek nadal kosztuje 2,19 euro, ale zawiera tylko 400 gramów zamiast poprzednich 500. Wzrost cen o 25 proc.

——————

Nigdy więcej nowości:

Edeka, Rewe and Co: Czy znika coraz więcej markowych przedmiotów? Klienci muszą się do tego dostosować

Kaufland, Rewe and Co: ponure perspektywy – klienci muszą przygotować się na kolejny szok cenowy

Lidl, Kaufland & Co.: Nadchodzi duża zmiana – klienci natychmiast ją zauważą

——————

Zawartość „Becel Classi” została zwiększona z 250 do 225 gramów. Cena wynosi 1,99 euro, co oznacza wzrost o jedenaście procent, a Lätta ma również mniejszą zawartość: 450 zamiast poprzednich 500 gramów. Przy stałej cenie 2,19 euro wzrost o jedenaście procent.

Aldi, Lidl & Co: Czy TEN produkt znów jest niedostępny?

„Bezpieczeństwa dostaw nie można już zagwarantować” – to gorzka wiadomość od Aldi, Lidla i spółki. Więcej o produkcie można przeczytać tutaj.

Po specjalnej kampanii w Aldi w Australii, która wywołała bójkę, 73-letnia kobieta pozywa teraz dyskonta o odszkodowanie. (Tu możesz przeczytać, o co oskarża Aldiego) (oa)


Pierce Caldwell

„Guru kulinarny. Typowy ewangelista alkoholu. Ekspert muzyki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *